پاسخگویی آنلاین

تدریس خصوصی اول | معلم اول تهران

اساتید مجرب

مجموعه ای از معلم های رسمی آموزش و پرورش ، معلم های مدارس غیر انتفاعی ، تیزهوشان در مدرس خوب حضور دارند.

ادامه

درستی رزومه معلمان

مدرس خوب با همه معلم ها مصاحبه‌ی حضوری داشته است. از همه معلم ها تصاویر مدارک آنها دریافت شده است.

ادامه

بهترین قیمت کلاس

معلم های مدرس خوب، نسبت به سایر معلم ها با رزومه بهتر و مشابه، قیمت مناسب تری دریافت می کنند.

ادامه

تخصصی ترین مرکز پایه اول

معلم اول تنها سایتی است که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی، آموزش و تولید محتوای آموزشی پایه اول ابتدایی فعالیت دارد.

ادامه

مشاوره و پشتیبانی رایگان

مشاوره و پشتیبانی رایگان دانش آموز توسط مشاوران حرفه ای و با تجربه پایه اول ابتدایی و پيگيري مستمر درسي ونظارت بر پيشرفت تحصيلي تا اتمام سال تحصیلی جاری

ادامه

تکلیف نشانه ز

  • 12:53
  • 1614  بازدید

 

تکلیف نشانه ز:

 

در این مطلب کاربرگ و تکلیف نشانه ز به صورت رایگان جهت دانلود قرار داده شده است

 

 دانش آموزان می توانند کلمات وجملات بسیاری را با نشانه ز بخوانند وبنویسند.


https://rozup.ir/view/2759679/%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%B2.jpg

 

 

 

 

 


 

جذب معلم کلاس اول

  • 12:21
  • 2815  بازدید

         

توجه: لطفا ابتدا شرایط تدریس در موسسه مدرس خوب را  مطالعه فرمائید در صورت قبول شرایط رزومه خود را به شماره 09190220119 در واتس اپ ارسال نمایید 
* شرایط عمومی تدریس اساتید در موسسه تدریس خصوصی مدرس خوب
متعهد به ضوابط موسسه تدریس خصوصی مدرس خوب به شرط زیر:

1 رعایت وقت قانونی برای هر جلسه تدریس که ۱۰۰ دقیقه مفید می باشد.
تذکر: مدیریت حق دارد در پایان هر جلسه با شاگرد تماس گرفته و میزان رضایت شاگرد را در کارنامه استاد لحاظ نماید.
2
ارائه گزارش شفاف هر جلسه تدریس خصوصی به مدیریت بلافاصله پس از اتمام جلسه
3
پرداخت حق کمیسیون که توسط مدیریت موسسه تعیین می گردد.
4
اعلام انصراف فوری به مدیریت در صورتی که به هر دلیلی دیگر قصد تدریس وجود ندارد.
5
پاسخگویی سریع و آنی به تماس های  مدیریت.
6
عدم انعقاد قرارداد با شاگردان موسسه مدرس خوب بدون اطلاع مدیریت.
تذکرهر شاگردی که توسط موسسه مدرس خوب به یکی از اساتید ارجاع می شود، تا هر زمان (هر ترم یا هرسالی) و در هر درسی که با استاد مذکور کلاس خصوصی برگزار کند چه کلاس با واسطه موسسه باشد چه بدون واسطه موسسه، استاد می بایست کمیسیون تدریس ها را پرداخت نماید حتی اگر موسسه از این موضوع بی خبر باشد یا سالها از اولین ارجاع موسسه گذشته باشد

*شرایط اختصاصی تدریس اساتید در موسسه تدریس خصوصی مدرس خوب
 
الف) دارا بودن حداقل مدرک لیسانس ترجیا
  رشته های : مربی مهدکودک و آمادگی - آموزش ابتدایی - علوم تربیتی روانشناسی و  رشته های مرتبط

ب)سابقه کار مرتبط 
پ) دارا بودن فن بیان و توانایی در انتقال مطالب.
ت) آشنایی با شیوه های نوین تدریس در رشته خود.

تذکر: دانش آموختگان ممتاز و دارای سابقه تدریس بیشتر، در اولویت قرار دارند.

 

 

شعر نشانه های اول دبستان

  • 12:59
  • 1019  بازدید

 

شعر نشانه آ،ا

آ اولم آ اول    در اولم در اول

قد درازی دارم   بر سر کلاهی دارم

ا غیر اول هستم  وسط و آخر هستم

 

در اول جا ندارم بر سر کلاه ندارم

 

 


 

شعر نشانه بـ ، ب

بـ غیر آخر هستم در آخر ننشستم

رو خط دنباله دارم     در زیر یک نقطه دارم

در اول با هستم  وسط آبا هستم

می دانی جایم کجاست؟   جایم آخر آخر هاست

در زیر یک نقطه دارم   کشیده نیست صدایم

من آخر آب هستم        در آخر باب هستم


 

 

شعر نشانه پـ ، پ

 

پـ هستم و پـ هستم         پـ غیر آخر هستم

 

سه نقطه دارم در زیر   آمدم اول پیر

 

پ هستم و پ هستم همیشه آخر هستم

 

آمدم آخر توپ    نشستم آخر سوپ

 


 

 

شعر نشانه تـ ،ت

 

ما دوتا شکل ت ایم         هر دوتا هم صداییم

 

در تاب و در توپ هستیم دو جای توت هستیم

 

یه شکلم غیر آخر       شکل دیگم ت آخر

 


 

 

شعر نشانه ثـ ، ث

 

ثـ هستم و ثـ هستم          ثـ غیر آخر هستم

 

با (س) هم صدا هستم    از آنها جدا هستم

 

در ثانیه در کثیف اول و وسط هستم

 

ث هستم و ث هستم همیشه آخر هستم

 

آخر مبعوث هستم      آخر باعث هستم

 


 

 

نشانه جـ ، ج

 

جـ غیر آخر هستم      در آخر ننشستم

 

یک نقطه دارم در زیر   هستم وسط انجیر

 

اول جوان میام   وسط فنجان میام

 

میدانی جایم کجاست     جایم آخر آخر هاست

 

من آخر پنج هستم       آخر نارنج هستم

 


 

 

شعر نشانه چـ، چ

 

ما دونفر برادر  غیر آخر و آخر

 

سری خمیده داریم      در زیر سه نقطه داریم

 

در چوپان و در مورچه   اول و وسط هستیم

 

آخر قارچ و پچ پچ      همیشه پیدا هستیم

 


 

شعر نشانه حـ ، ح

ما دونفر برادر  غیر آخر و آخر

با هـ همصدا هستیم          از آنها جدا هستیم

هیچ نقطه ای نیست با ما     نه در پایین و نه بالا

در حامد و محمد  اول و وسط هستیم

 

در صلح و تفریح، ما         آخر آخر هستیم

 


شعر نشانه خـ ، خ

خـ غیر آخر هستم      در آخر ننشستم

اول خانه هستم         وسط شاخه هستم

خ هستم و خ هستم      همیشه آخر هستم

در ملخ و میخ هستم         من آخر سیخ هستم

 

 


 

 

شعر نشانه د

د کمر شکسته     پیش همه نشسته

کمری دولا داره   اخلاقی زیبا داره

نشسته شاد و خندان     در باد و داد و نادان

 


 

 

شعر نشانه ذ

ذ هستم و ذ هستم همسایه د هستم

من ذالم و من ذالم     کمری دولا دارم

شکلی دارم مثل دال     رو پیشانی دارم خال

این خال همان نقطه است روی سرم خفته است

آمده ام در لذت  در لذیذ و در ذرت


 

 

شعر نشانه ر

 

کودک خوب و نازم      من سرسره می سازم

 

شکل سرسره دارم        در سر نقطه ندارم

 

در اول رود هستم       وسط ابرو هستم

 

در آخر بار هستم       آخر سوسمار هستم

 

 


 

 

شعر نشانه ز

شکل سرسره دارم      در سر یه نقطه دارم

هستم با «ر» برابر          ولی یک نقطه بر سر

در اول زن هستم        وسط سوزن هستم

در آخر باز میام      آخر ساناز میام

 


 

 

 

شعر نشانه ژ

شکل سرسره دارم        در سر سه نقطه دارم

اول ژاله میام   وسط مژده میام

آخر گاراژ هستم        آخر پاساژ هستم


 

 

شعر نشانه سـ ،س

 

ما هستیم دو برادر     غیر آخر و آخر

 

ما، شکل شانه داریم         سه تا دندانه داریم

 

در داس و سبد هستیم    وسط اسد هستیم

 


 

 

شعر نشانه شـ ، ش

 

ما دو نفر برادر غیر آخر و آخر

 

سه تا دندانه داریم         رویش سه نقطه داریم

 

در اول شب هستیم       وسط دیشب هستیم

 

در آخر آش میام        آخر داداش میام

 


 

 

شعر نشانه صـ ، ص

 

ما دوتا ص هستیم      اول و آخر هستیم

 

با سین هم صدا هستیم   از آنها جدا هستیم

 

اول صورت میایم        وسط قصه میایم

 

ما اول صبر میایم      آخر خالص میایم

 


 

 

شعر نشانه ضـ ، ض

 

ضـ هستم و ضـ هستم     در آخر ننشستم

 

در ضامن و ریاضی       اول وسط هستم

 

ض هستم و ض هستم همیشه آخر هستم

 

در مریض و در عوض      بگو کجا نشستم؟

 


شعر نشانه ط

بچه ها من طا هستم         با ت هم صدا هستم

در سر نقطه ندارم      یک شکل بیشتر ندارم

در طاهر و در فاطمه        اول و وسط هستم

آخر وسط منم     آخر فقط منم


 

شعر نشانه ظ

 

ظا هستم و ظا هستم         با همه آشنا هستم

 

با «ز» همصدا هستم          از شکلش جدا هستم

 

یک شکل دارم بچه ها    یک نقطه دارم بالا

 

اول ظالم میام   وسط ناظم میام

 

آمدم در محافظ   آخر خداحافظ

 



 

شعر نشانه عـ ، ـع، ـعـ ، ع

عین غیر آخر هستم اول و وسط هستم

مرا ببین در عادل در شاعر و در عاقل

من عین وسط هستم       باز کرده ام دو دستم

در شعر و بعد میام     با عید و عبد میام

عین آخر چسبانم من دوستی مهربانم

مرا ببین در بع بع     در موقع و مربع

آمده ام، در شجاع نشسته ام در دفاع



شعر نشانه غـ ، ـغـ ، ـغ، غ

ما چهار تا برادر وسط و غیر آخر

هم تنهاییم، هم چسبان  مهربان و خندان

با «ق» همصدا هستیم    از شکلش، جدا هستیم

اول غنچه هستیم  وسط جغد هستیم

میام من آخر تیغ میشینم آخر باغ

 


 

 

شعر نشانه فـ ، ف

فـ غیر آخر هستم       در آخر ننشستم

اول فنر میام          وسط دفتر میام

ف هستم و ف هستم تنهای تنها هستم

من آخر کیف هستم       آخر ردیف هستم


 

 

شعر نشانه قـ ، ق

 

ما دو تا شکل قافیم        هر دوتا هم صداییم

 

در ساق و ساقه هستیم   دو جای قایق هستیم

 

اول و آخر میام        وسط باقر میام

 


 

 

شعر نشانه کـ ، ک

 

کـ هستم و کـ هستم     کـ غیر آخر هستم

 

اول کمرو هستم         وسط نیکو هستم

 

ک هستم و ک هستم همیشه آخر هستم

 

در اردک و در نمک      آخر لک لک هستم

 


 

 

نشانه گـ ، گ

 

گـ هستم و گـ هستم     گـ غیر آخر هستم

 

در اول گوش هستم       وسط خرگوش هستم

 

گ هستم و گ هستم همیشه آخر هستم

 

آخر برگ من هستم کنار سنگ من هستم

 


 

 

نشانه لـ ، ل

 

لـ هستم و لـ هستم         لـ غیر آخر هستم

 

اول لیوان هستم        وسط گلدان هستم

 

دو جای لو لو هستم         وسط بالا هستم

 

ل هستم و ل هستم      همیشه آخر هستم

 

در آخر گل هستم        آخر بلبل هستم

 


 

 

شعر نشانه مـ ، م

 

ما هستیم، دو تا خواهر غیر آخر و آخر

 

رو خط دنباله داریم        رویش نقطه نداریم

 

اخلاق نازی داریم      دم درازی داریم

 

در اول مار هستیم وسط آمار هستیم

 

آمدیم آخر دم    نشستیم آخر نم

 


 

 

شعر نشانه نـ ، ن

 

ما دو نفر برادر غیر آخر و آخر

 

دو شکل خوشگل داریم    یک نقطه در دل داریم

 

اول نبات هستیم        وسط انبار هستیم

 

دو جای آنان هستیم     آخر داستان هستیم

 


 

 

شعر نشانه و

 

کوچولویم کوچولو       با (و) دوم دوقولو

 

من که یک شکلی هستم    در همه جا نشستم

 

اول ویران هستم        وسط ناودان هستم

 

آمده ام در باور      در سرور نشستم آخر

 


 

 

 

شعر نشانه ه، هـ، ـه، ـهـ

ما، چهار تابرادر وسط و غیر آخر

هم تنهاییم، هم چسبان  مهربانیم و خندان

اول هوا هستیم   وسط بهار هستیم

در سیاه و در گیاه     در بِه و در نُه هستیم

 

 


 

 

شعر نشانه ایـ ، یـ ، ی ، ای

 

ایـ  اول هست همیشه    جایش عوض نمیشه

 

در این و ایمان میاد       اول ایران میاد

 

یـ وسط مهربونه  در وسط ها می مونه

 

آمده وسط دیر          نشسته وسط سیر

 

ی آخر خوب میدونه که در آخر می مونه

 

نشسته است در ساری     در آبی و آزادی

 


 

شعر نشانه اِ ، _ِ ، ه ، ـه

 

اِ اول است همیشه      جایش عوض نمیشه

 

آمده است در انسان          نشسته است در اِمکان

 

دوم خوب می دونه     زیر شکل ها می مونه

 

آمده است در پدر       در نادر و در پسر

 

ـه چسبان هست در آخر   دوست است با غیر آخر

 

آمده است در نامه      در آخر برنامه

 

ه آخر دایم تنهاست          دایم با یک شکلی هاست

 

آمده است در کوزه      نشسته است در موزه


شعر نشانه خوا

با هم هستیم سه صدا    اما داریم دو صدا

نوشته میشوم من        خوانده نمی شوم من

در خواهر و در خواب هستم        در رختخواب نشستم

در هر جایی که هستم    من بی صدا نشستم

شعر نشانه __ّ_

داستان تشدید این است  چه داستانی شیرین است

اگر دیدی شکلی را      نشسته است در دو جا

در دو تا بخش جدا      با هم داشتند یک صدا

یکی کناره گیرد  جایش تشدید نشیند

شکلی دندانه دار است   رو دیگری سوار است

دیده شود در تکّه       در مکّه و در سکّه


 

شعر نشانه اَ ،

در اولم همیشه   جایمعوض نمیشه

قد دراز دارم    کلاه را کج میذارم

آمده ام در اَنبار اول اَبر و اَنار

دوم روی شکل هاست    جایش همیشه بالاست

سواری می خورد او     _َ دوم کوچولو

آمده در بَرادَر   نشسته در بَرابَر


شعر نشانه او ، و

او اول هر جا آمد تنها و تنها آمد

ای بچه های دانا کشیده است این صدا

«و» دوم خوب می داند   در اول نمی ماند

اول نبوده جایش  کشیده است صدایش

آخر اَبرو میاد   او وسط دود میاد


شعر نشانه اُ ،

اُ اولم اُ اول    همیشه هستم اول

در اُمید در اُردک همیشه هستم اول

هستم و _ُ هستم          -ُ غیر اول هستم

سوارم روی شکل ها      گردش کنم با آن ها

نشسته ام روی بُز دیده شوم روی رُز

 


 

 

 نشانه و -ُ استثنا

صدای (و) بالا است      صدایش آشنا است

اگر صدایش بالاست       جایش پایین پایین هاست

بین در خود و روشن     جایش به خوبی پیداست

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طرح درس نشانه ای

طرح درس نشانه ای 

 

 

-          اهداف کلی :

درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با شکل و صدای نشانه ( ایـ یـ ی ای )وتشخیص آن در کلمات آشناشوند.

اهداف جزئی :

درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با موارد زیر آشنا شوند:

-          صدای (ایـ یـ ‌ی ای )

-          تلفظ صحیح آن

-          نوشتن صحیح صدا

-          محل قرار گرفتن آن در کلمه و قوائد آن

-          تشخیص صدای ایـ یـ ‌ی ای) در اول و  وسط و آخر کلمات

-          محل قرار گرفتن آن در جدول

-          احساس علاقه مندی به ایران

-          آشنایی با اقوام ایرانی

-          آشنایی با نقشه ایران

-          شهرهای مهم ایران

-          آشنایی با رنگ های مختلف (سفید آبی سرمه ای و

-          آشنایی با رنگ های پرچم ایران

اهداف رفتاری :

دانش آموز در پایان درس بتواند :

 با آزمونی سوالات داده شده را انجام دهد که سوالات عبارتند از :

-          دور صدای (یـ  )  وسط  را خط بکشد .(روانی حرکتی)

-          دور صدای (ی) آخر را خط بکشد . (روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با یکی از شکل صدای (ایـ یـ ‌ی ای) کامل کند . .(روانی حرکتی)

-          هر کدام از شکل صدای (ایـ یـ ‌ی ای) را صحیح بنویسد . .(روانی حرکتی)

-          ترکیب ها را با صدای داده شده کامل کند . (روانی حرکتی )

-          نام تصاویر داده شده را بنویسد .(روانی حرکتی)

-          صدای (ایـ یـ ‌ی ای) را در جدول نشان دهد . .(روانی حرکتی)

-          تمرینات را با علاقه انجام دهد . (عاطفی)

-          پرچم چند کشور را نقاشی کند . (روانی حرکتی)

-          نام چند تا از اقوام ایرانی را نام ببرد . (دانشی)

نام چند شهر معروف را نام ببرد .  (دانشی)

طرح درس نشانه ظ

طرح درس نشانه ظ 

 

 

-          اهداف کلی :درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با شکل و صدای نشانه (  ظ     (وتشخیص آن در کلمات آشناشوند.

اهداف جزئی :

درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با موارد زیر آشنا شوند:

-          صدای (ظ)

-          تلفظ صحیح آن

-          نوشتن صحیح صدا

-          محل قرار گرفتن آن در کلمه و قوائد آن

-          کلماتی که صدای اول آن (ظ) باشد

-          محل قرار گرفتن آن در جدول

-          تشخیصنشانه )ظ( درکلماتمختلف

-          شناختمکه» بهعنوانخانهخدا

اهداف رفتاری :

دانش آموز در پایان درس بتواند :

 با آزمونی سوالات داده شده را انجام دهد که سوالات عبارتند از :

-          دور صدای (ظ) را خط بکشد .(روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با صدای (ظ) کامل کند .(روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با صدای (ظ) کامل کند . (روانی حرکتی)

-          صدای (ظ) را در جدول نشان دهد  .(روانی حرکتی)

-          تمرینات را با علاقه انجام دهد . (عاطفی)

 

طرح درس نشانه ط

  • 20:16
  • 575  بازدید

طرح درس نشانه ط 

 

 

 

-          اهداف کلی :

-          کلی:درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با شکل و صدای نشانه (   ط    (وتشخیص آن در کلمات آشناشوند.

اهداف جزئی :

درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با موارد زیر آشنا شوند:

-          صدای (ط )

-          تلفظ صحیح آن

-          نوشتن صحیح صدا

-          محل قرار گرفتن آن در کلمه و قوائد آن

-          کلماتی که صدای اول آن (ط ) باشد

-          محل قرار گرفتن آن در جدول

-          تشخیصنشانه )ط( درکلماتمختلف

اهداف رفتاری :

دانش آموز در پایان درس بتواند :

 با آزمونی سوالات داده شده را انجام دهد که سوالات عبارتند از :

-          دور صدای (ط ) را خط بکشد .(روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با صدای (ط ) کامل کند .(روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با صدای (ط) کامل کند . (روانی حرکتی)

-          صدای (ط ) را در جدول نشان دهد  .(روانی حرکتی)

-          تمرینات را با علاقه انجام دهد . (عاطفی)

طرح درس نشانه غ

  • 20:02
  • 655  بازدید

طرح درس نشانه غ 

 

 

 

-          اهداف کلی :

-          درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با شکل و صدای نشانه (   غ    (وتشخیص آن در کلمات آشناشوند.

اهداف جزئی :

درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با موارد زیر آشنا شوند:

-          صدای (غ )

-          تلفظ صحیح آن

-          نوشتن صحیح صدا

-          محل قرار گرفتن آن در کلمه و قوائد آن

-          کلماتی که صدای اول آن (غ ) باشد

-          محل قرار گرفتن آن در جدول

-          تشخیصنشانه )غ( درکلماتمختلف

اهداف رفتاری :

دانش آموز در پایان درس بتواند :

 با آزمونی سوالات داده شده را انجام دهد که سوالات عبارتند از :

-          صداونشانهغراتشخیصدهدوبنویسد.)شناختی- درکوفهم(

-          کلماتمختلفراکهبانشانهغدردرسآمدهپیداکند.)شناختی -دانش(

-          کلماتمختلفراکهبانشانهغدردرسآمدهبنویسد.)شناختی -دانش(

-          کلمات ناقص را با صدای (غ) کامل کند . (روانی حرکتی)

-          صدای (غ ) را در جدول نشان دهد  .(روانی حرکتی)

-          تمرینات را با علاقه انجام دهد . (عاطفی)

طرح درس نشانه ع

  • 19:44
  • 745  بازدید

طرح درس نشانه ع 

 

 

 

-          کلی:درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با شکل و صدای نشانه (    ع     (وتشخیص آن در کلمات آشناشوند.

اهداف جزئی :

درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با موارد زیر آشنا شوند:

-          صدای ( ع)

-          تلفظ صحیح آن

-          نوشتن صحیح صدا

-          محل قرار گرفتن آن در کلمه و قوائد آن

-          کلماتی که صدای اول آن ( ع) باشد

-          محل قرار گرفتن آن در جدول

-          تشخیصنشانه ) ع( درکلماتمختلف

اهداف رفتاری :

دانش آموز در پایان درس بتواند :

 با آزمونی سوالات داده شده را انجام دهد که سوالات عبارتند از :

-          دور صدای ( ع) را خط بکشد .(روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با صدای ( ع) کامل کند .(روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با صدای (ع) کامل کند . (روانی حرکتی)

-          صدای ( ع) را در جدول نشان دهد  .(روانی حرکتی)

-          تمرینات را با علاقه انجام دهد . (عاطفی)

 

 

طرح درس نشانه ی

  • 22:28
  • 1217  بازدید

طرح درس نشانه ی

 

                 

 

طرح درس نشانه ی برای دبیران محترم پایه اول دبستان به صورت رایگان در سایت بارگزاری شده است، امیدوارم مورد توجه شما همکاران عالی قدر قرار گیرد و سایت ما را به همکاران و والدین دانش آموزان پایه اول معرفی نمایید. برای دانلود طرح درس نشانه ی روی لینک دانلود کلیک نمایید.

 

 

طرح درس نشانه ی

 

طرح درس نشانه گ

  • 22:22
  • 681  بازدید

طرح درس نشانه گ

 

                 

 

طرح درس نشانه گ

 

طرح درس نشانه گ برای دبیران محترم پایه اول دبستان به صورت رایگان در سایت بارگزاری شده است، امیدوارم مورد توجه شما همکاران عالی قدر قرار گیرد و سایت ما را به همکاران و والدین دانش آموزان پایه اول معرفی نمایید. برای دانلود طرح درس نشانه گ روی لینک دانلود کلیک نمایید.

 

مدرک دیجیتال مارکتینگ
به وب سایت ما خوش آمده اید

مدرس خوب

آموزشگاه مدرس خوب با بیش از 12 سال تجربه در زمینه تدریس خصوصی و مشاوره تحصیلی با همکاری اساتید دانشگاه، دبیران رسمی آموزش و پرورش و مشاوران تحصیلی متخصص در زمینه تدریس و مشاوره تحصیلی با جدیدترین متد های آموزشی آماده ارائه خدمات به شما معلمان ، والدین و دانش آموزان گرامی می باشد.

متن کامل

خدمات آموزشی ما

تدریس خصوصی

تجربه متفاوت در شیوه یادگیری با مدرسان مجرب و جزوات طراحی شده با جدیدترین روش های تدریس

مشاوره و تعیین سطح

تعیین سطح بصورت آزمون های شفاهی و کتبی برای شناخت پایه علمی و خصوصیات فردی دانش آموز صورت می گیرد

برگزاری آزمون

برگزاری آزمون های هدفدار منظم به منظور اطمینان از رفع مشکلات دانش آموز (ارایه کارنامه از روند تحصیلی به اولیا(

ارسال کاربرگ

کاربرگ های متناسب با هرجلسه تدریس از طریق واتس آپ برای والدین ارسال می گردد

خدمات آموزشی ما چه ویژگی هایی دارند؟

نظارت دقیق و ارزیابی عملکرد معلمان

مدرس خوب پیش از همکاری با اساتید رزومه آنها را به دقت بررسی می‌کند. بعد از همکاری هم نظارت دقیق و دائمی بر عملکرد اساتید وجود دارد . ادامه

امکان برگزاری کلاس بصورت حضوری یا آنلاین

امکان نحوه برگزاری کلاس بصورت حضوری یا آنلاین وجود دارد د. ادامه

شفافیت قیمت و تضمین پایین ترین قیمت ها

پایین ترین قیمت کلاس های اساتید در مدرس خوب است کلیه قیمت ها پیش از ثبت درخواست ب صورت شفاف برای شاگردان بیان می گردد . ادامه

اساتید مجرب

مجموعه ای از معلم های رسمی آموزش و پرورش ، معلم های مدارس غیر انتفاعی ، تیزهوشان و در مدرس خوب حضور دارند. ادامه

مدرسان مجرب ما

فاضله علی پور

مدرس اول دبستان

زینب جماعتی

مدرس کلاس اول

خانم علی زاده

مدرس اول دبستان

محمد حسینی

مدرس سوادآموزی

سیما مطلبی

مدرس اول دبستان و سوادآموزی

میترا زحمت کش

مدرس پیش دبستانی و کلاس اول

خانم آبرومندی

مدرس پیش دبستانی واول دبستان

خانم حور فر

مدرس اول دبستان و سوادآموزی

سعیده ذاکری

مدرس اول دبستان

راهله انتظامی

مدرس کلاس اول

محسن محمدی

مدرس سوادآموزی

هانیه سراج

مدرس اول دبستان

هانیه حسینی

مدرس اول دبستان

فاطمه ملک

مدرس کلاس اول و سوادآموزی

حدیث بخششی

مدرس اول دبستان

محبوبه امیر احمدی

مدرس اول دبستان

مطالب جدید

هزینه تدریس خصوصی کلاس اول

هزینه تدریس خصوصی اول

سوال های بسیاری از هزینه تدریس خصوصی مقطع ابتدایی پرسیده می شود. خیلی از خانواده ها با سختی مطالب و روش جدید مقطع ابتدایی تا حدودی آشنایی دارند.

متن کامل
تدریس خصوصی سوادآموزی در تهران

تدریس خصوصی سوادآموزی

آموزش دوره ی خصوصی نهضت سواد آموزی شامل دوره های مقدماتی ، تکمیلی و پایانی به صورت تضمینی توسط دبیران مجرب خانم و آقا ویژه گروه سنی ۷ الی ۸۵ سال آقا و خانم در کلیه مناطق تهران.

متن کامل
مقالات اول دبستان

مقالات آموزشی اول دبستان

كارل راجرز يكي از محققان مسايل آموزشي معتقد است : معلم بايد كودك را بپذيرد ، هر چند كه نمي تواند رفتار او را بپذيرد . تغيير رفتار ، يكي از تدابير حاصل از يافته هاي علم روانشناسي

متن کامل
نحوه انتخاب معلم کلاس اول دبستان

نحوه انتخاب معلم کلاس اول

از آنجا که بخش قابل توجهی از ساختار روانی و شخصیت فردی و اجتماعی انسان، در کلاس اول ابتدایی شکل می گیرد. باید در انتخاب آموزگاران پایه اول، حساسیت و دقت بیشتری به خرج داده شود

متن کامل