پاسخگویی آنلاین

تدریس خصوصی اول | معلم اول تهران

اساتید مجرب

مجموعه ای از معلم های رسمی آموزش و پرورش ، معلم های مدارس غیر انتفاعی ، تیزهوشان در مدرس خوب حضور دارند.

ادامه

درستی رزومه معلمان

مدرس خوب با همه معلم ها مصاحبه‌ی حضوری داشته است. از همه معلم ها تصاویر مدارک آنها دریافت شده است.

ادامه

بهترین قیمت کلاس

معلم های مدرس خوب، نسبت به سایر معلم ها با رزومه بهتر و مشابه، قیمت مناسب تری دریافت می کنند.

ادامه

تخصصی ترین مرکز پایه اول

معلم اول تنها سایتی است که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی، آموزش و تولید محتوای آموزشی پایه اول ابتدایی فعالیت دارد.

ادامه

مشاوره و پشتیبانی رایگان

مشاوره و پشتیبانی رایگان دانش آموز توسط مشاوران حرفه ای و با تجربه پایه اول ابتدایی و پيگيري مستمر درسي ونظارت بر پيشرفت تحصيلي تا اتمام سال تحصیلی جاری

ادامه

آموزش نشانه ذ

آموزش نشانه ذ

نتیجه تصویری برای نشانه ذ

 

آموزش نشانه ذ

 ز در یک سفر، فهمیده بود که یک صدا شبیه صدای خودش وجود دارد. خیلی مشتاق شده بود که این نشانه را از نزدیک ببینه. شنیده بود که صداش شبیه صدای ز است اما اسمش و شکلش با خودش فرق داره. وقتی رسید به در خونه‌ی خانم ذ زنگ زد، در که باز شد با دیدن خانم ذ یک لحظه فکر کرد که د تنها تو شهرک الفبا است اما وقتی صداشو شنید و نقطه‌ی بالای سرش را دید، فهمید که د نیست. وقتی با هم صحبت کردن، دیدند صداهاشون واقعا شبیه هم است. باهم دوست شدند و قرار شد که به دعوت ز خانم ذ به شهرک الفبا بیاد تا اهالی شهرک الفبا نیز با این نشانه آشنا شوند. بلآخره خانم ذ بعد از چند ماه به شهرک الفبا آمد، اما با صدای ز و اسم ذال .

کلماتی مثل لذیذ، دلپذیر، لذت، ذرت، آذر، غذا، ذره بین.کلماتی هستند که با ذال نوشته می‌شوند. جایگاه و خانه‌ی ذال تو شهرک الفبا بین د و ر بود و فقط کلمات بخصوص و محدودی با این نشانه ساخته شد. و یکی دیگر از نشانه‌ها به شهرک الفبا راه یافت. شما بچه‌های گل باید کاملا حواستون جمع باشه تا موقع نوشتن کلمات این دو نشانه را اشتباه نگیرید و املای درست کلماتی که با این دو نشانه که صداشون یکی است را بدون اشتباه بنویسید.

آموزش نشانه ذ باشعر

 

 

 

         

                                     

ذرّت


                             ذ

چه شکل خوبی دارم                           چه رنگ و رویی دارم

با ز هم صدا هستم                            از ان جدا هستم

شکل من هست خمیده                      صدایم است کشیده

من ذالم و من ذالم                             کمری شکسته دارم

شکل من هست مثل دال                   در پیشانی دارم خال

این خال همان نقطه است                   روی سرم خفته است

امده ایم در لذّت                              در لذیذ و در ذرّت 

 

كلمات( ذ )

مي گذاشت -آذربايجان-بذر- آش نذري- ذرت -دلپذير گذشته آذر

 

  اذان لذّت گذاشت-لذيذ-ذره بين

 

 

 

 

https://rozup.ir/view/2868284/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1%20%D8%B0%D8%A7%D9%84.jpg

 

 

 

آموزش نشانه س

آموزش نشانه س

 

نتیجه تصویری برای سنگ کارتونی            نتیجه تصویری برای خرس کارتونی

 

 

      سنگ                                                                     خرس

   

داستان س و سنگ پشت


س حوصله‌اش سر رفته بود. دلش می‌خواست بازی کند. از خانه رفت بیرون.

دوید و دوید تا به سر کوه رسید. سر کوه، یک سنگ پشت را دید.


س به سنگ پشت گفت: “آهای سنگ پشت! می آیی بازی کنیم؟”


سنگ پشت گفت: “چه بازی؟…، س گفت:” بازی گردو … شکست”!


سنگ پشت قبول کرد. بازی شروع شد س گفت: ” گردو”


سنگ پشت گفت :”شکستم… زدم دندانت را شکستم”.


س داد زد: ” آی دندانم… وای دندانم!”


سنگ پشت هول شد. گفت:” تو خودت گفتی بازی کنیم “!


س گفت:” اما تو دندان من را شکستی!”


سنگ پشت گفت: “حالا گریه نکن. من خودم می‌برمت دکتر.

 

بپر روی سنگم بشین تا برویم.”


س نشست روی سنگ پشت . سه سال و سه ماه و سه هفته

و سه ساعت طول کشید تا به دکتر رسیدند. آن موقع س یک

دندان دیگر در آورد. خندید و گفت:”برگردیم. دیگه دکتر نمی خواهم.”

 

آموزش نشانه ی ﺳ ، س باشعر

 

 

   غیرآخر، س  آخر

سبد سبد گل یاس

بچه های زرنگ کلاس

نگاه کنید ﺳ ، س هستم

من س آخر هستم

همیشه آخر هستم

دوستم   غیر آخر

هیچ وقت نمیاد آخر

 آموزش نشانه س

 

https://rozup.ir/view/3835403/classfirst10.jpg

برای ورود به سایت فروشگاه روی تصویر کلیک کنید


 


آموزش نشانه م

آموزش نشانه م

 

    https://rozup.ir/view/2937097/947984561-taknaz-ir.jpg    https://rozup.ir/view/2937096/4243324.jpg

 

            مادر                                                   بادام

 

 

م مامانی


م زیر درخت نشسته بود و بافتنی می‌بافت. كلاغی از راه رسید. روی شاخه‌ی

درخت نشست و پرسید: “توی این هوای گرم، چرا بافتنی می‌بافی”؟


م لبخند زد و گفت: “بالآخره كه هوا سر می‌شود!”


كلاغ گفت:” وا… چه حرفها! و پرید و رفت”. 


م باز هم بافت و بافت. سیبی از شاخه‌ی درخت كنده شد، افتاد

 

روی دامن م و پرسید: “توی این هوای گرم،كی لباس بافتنی می پوشد؟”


م لبخند زد و گفت: “بالآخره یكی پیدا می‌شود كه بپوشد!”


سیب لپ‌های تپلش را باد كرد و گفت: “چه چیزها! و قل خورد و رفت”.


م باز هم بافت و بافت. باد از راه رسید. توی گوش م پیچید و گفت :

” به به … چه قدر قشنگ می‌بافی ! خسته نباشی!برای كی می‌بافی؟”


م لپ‌هایش قرمز شد. سرش را پایین انداخت و گفت:” برای م كوچولو،

آخه من دارم مامان می‌شوم!” 


ژاكت كوچكی را كه بافته بود توی دست‌های باد گذاشت.

باد هوهو هاها خندید و گفت:” مباركه… مبارك!”

 

شهر نشانه م

 

تدریس نشانه " م "

اسمت چیه؟ چی هستی؟                                  کدوم نشانه هستی؟

چرا این شکلی هستی؟                                     کمر خمیده هستی؟

م م م م هستم                                                من " م " آخر هستم

آخر اسم پرچم                                                 بدون غم نشستم

در شهرک الفبا                                                 دو شکل زیبا هستم

من " مـ " غیر آخر هستم                                   اول وسط نشستم

مادر می آید با سام                                         در دستش دارد بادام

 


 

روش های نوین تدریس سوادآموزان

  • 14:03
  • 722  بازدید

روش های نوین تدریس سوادآموزان

 

یک آموزشیار باید با انواع روشهای تدریس آشنا باشد وبداند در کدام موقعیت آموزشی از کدام روش تدریس استفاده کند تا بیشترین تاثیر را در سواد آموز داشته باشد . این روشها باید بر اساس هدفها ی درس   علائق وتجارب فراگیران انتخاب گردد   آشنا نبودن به روشهای یاد دهی یادگیری وانجام صحیح آن در کلاس درس یکی از مشکلاتی است که ممکن است در حین تدریس آموزشیار را دچار سردرگمی کند استفاده از روشهای تدریس فعال وهمگام ساختن سواد آموز با آموزشیار در امر تدریس در جذب ونگهداری سواد آموز موثر است این مقاله آشنایی با روشهای یادگیری مشارکتی است که با توجه به اظهارات وتجربیات آموزشیاران بیشترین کاربرد وتاثیر را در کلاسهای سواد اموزی دارد هدف این مقاله آشنای بیشتر با اجرای این روشها برای آموزشیاران می باشد  .

1-  
روش پرسش وپاسخ

در این روش که در اکثر کلاسهای سواد اموزی به عنوان یکی از روشهای یاد دهی یادگیری مشارکتی استفاده می شود آموزشیار با طرح سوال مخاطبین خود را به تفکر درباره مفهومی جدید یا بیان مطلبی  تشویق می کند در این روش فراگیر تلاش می کند تا با کوشش های ذهنی خود از سمت مجهول به معلوم حرکت کند وظیفه آموزشیار این است که با سوالهای برنامه ریزی شده فعالیت ذهنی سواد آموز را در مسیر مطالب ومفاهیم جدید قرار دهد وآنها را هدایت کند این روش برای مرور مطالبی که فراگیران قبلا آموخته باشند ،یا ارزشیابی آموزشیار از میزان درک سواد آموزان وپرورش قدرت تفکر آنان بسیار موثر می باشد

طرح سوال از نکات کلیدی درس در کلاس وپاسخ به آنها توسط فراگیران سبب می شود که آنها نکات اصلی را زودتر فرا گرفته  وبه خاطر بسپارند

آنچه در این روش آموزشیار باید به آن توجه داشته باشد این است که طرح سوال باید با توجه به زمینه های علمی فراگیران واقعیت های روز ، نیازها و دید گاه های بومی به گونه ای طراحی گردد که باعث ایجاد انگیزه در سواد آموز شود

-2 
روش بحث گروهی

روش بحث گروهی وپرسش وپاسخ از روشهای هستند که بنا به اظهارات اکثر آموزشیاران مراکز یادگیری محلی  به عنوان بهترین  رو شهای تدریس مشارکتی می توان در کلاسهای در سواد آموزی  به خصوص گروههای پیگیر از آنها استفاده کرد

در این روش فراگیران ومخاطبان نسبت به موضوعی خاص که از سوی آموزشیار مطرح گردیده ومورد علاقه آنان است بحث وگفت وگو می شود در این روش آموزشیار می تواند ازبین مخاطبان خود وبنا به شناخت وتوانائییهای سواد اموزان خود از موضوع مطرح شده یک نفر را به عنوان رهبر گروه برای هدایت گروه انتخاب نماید آموزشیار در این روش فقط زمانی صحبت می کند که بحث از مسیر اصلی خود خارج شود آموزشیار باید به سواد اموز اجازه دهد تا دیده ها ،شنیده ها وتجربیات خود را  از موضوع مطرح شده برای گروه به طور کامل بیان کند ودر پایان با جمع بندی نظرات اصلی به ارزشیابی از کار خود بپردازند  در روش بحث گروهی افراد به صورت دایره می نشینند  تا علاوه بر ارتباط کلامی ارتباط دیداری به صورت مستقیم نیز داشته باشند

 

1-  
یادگیری از طریق  همیاری

در روش یادگیری از طریق همیاری باید به موارد زیر توجه داشت

  1-
در این روش ابتدا باید گروها که تشکیل شده از افراد با توانائیهای واطلاعات گوناگون هستند شکل بگیرد تفاوت افراد در گروه باعث یادگیری بیشتر می شود

2-
در مرحله دوم مطالب درسی ومطالبی که نیاز به توضیح دارد  از سوی آموزشیار ارائه می گردد

3-
در در این مرحله به گروهها اجازه داده می شود تا به فعالیتهایی که از سوی آموزشیار در اختیار آنان قرار داده شده تمرین کنند آموزشیار نیز با حضور در گروهها به راهنمایی آنان می پردازد

4-
درمرحله بعد کار گروهها توسط اعضای گروههای دیگر مورد نقد وبررسی قرار می گیرد

5 –
در آخرین مرحله که مرحله ارزشیابی است  کار گروهها مورد ارزشیابی قرار می گیرد  حتی اموزشیار می تواند از گروهها بخواهد که کار خود را مورد ارزشیابی قرار دهند .

 

2-  
روش بارش مغزی

دراین روش آموزشیار با طرح سوال یا مسئله به همه مخاطبان خود در کلاس اجازه تفکر داده وتا پایان کار کسی حق صحبت وگفت گو به منظور تبادل اطلاعات را ندارد در این روش آموزشیار باید از همه سواد آموزان بخواهد تا نظرات خود را اعلام کنند . چون وقتی تعداد جوابها بیشتر باشد انتخاب نظرات درست  وپیشنهادهایی با کیفیت بالا بیشتر  است در این روش اعضا با شنیدن نظرات دیگر همکلاسی های خود می توانند نظرات اولیه خود را تغییر ونظرات بهتر خود را اعلام کنند

آموزشیار در این روش نقش مهمی دارد او بدون اینکه مطلبی را تائید یا تکذیب کند به جمع آوری عقاید ونظرات می پردازد

آموزش سوادآموزی به بزرگسالان

  • 13:50
  • 716  بازدید

 

برای مشاهده آنلاین و دانلود ویدیو روی لینک زیر کلیک کنید



 

 


 

قیمت تدریس خصوصی اول ابتدایی

  • 20:32
  • 351  بازدید

قیمت تدریس خصوصی اول ابتدایی

قیمت تدریس خصوصی اول ابتدایی

قیمت تدریس خصوصی اول ابتدایی :  مدرس  خوب برای کلاس‌های خود، تضمین بهترین قیمت را ارائه می‌دهد. مدرس خوب تضمین می‌کند معلم‌های ما، نسبت به سایر معلم‌ها با رزومه مشابه، قیمت کمتری برای تدریس خصوصی دریافت می‌کنند.

 مدرس خوب تنها موسسه ایست که در پایه اول ابتدایی از کادری 100% تضمینی از دبیران رسمی آموزش و پرورش و دبیران مدارس غیر انتفاعی بهره می گیرد. در سایت ها و موسسات دیگر  پیش آمده است که دبیران احساس می کنند چون مدرک دانشگاهی دارند می توایند پایه اول دبستان را تدریس کنند اما طبق تحقیقات و تجربیات موسسه مدرس خوب سخت در اشتباهید، تدریس پایه اول دبستان ملزم گذراندن دوره های آموزش ابتدایی می باشد، معلمی در تدریس پایه اول ابتدایی موفق است که در  استفاده از روشهای تدریس که به تناسب شرایط مهارت داشته باشد ؛زیرا شیوه تدریس محور تعلیم وتربیت است ومعلم بدین وسیله میتواند هم سطح معلومات شاگردان را بالا ببرد وهم رسالت تربیتی خودرا ایفا کند

1- قیمت تدریس خصوصی کلاس اول ابتدایی سال 1401 از ساعتی 130 هزار تومان تا 170 هزار تومان متغیر است. با توجه به قیمت های ارائه شده می توان نرخ کلاس خصوصی ابتدایی را در سال 1401  به صورت متوسط 130 تا 170 هزار تومان برای هر ساعت در نظر گرفت.

 

2- معلم های ابتدایی و پیش دبستانی که به صورت رسمی در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند و سابقه کاری بالاتری دارند معمولا نرخ بیشتری برای کلاس های خودشان درخواست می کنند.

 

توجه: برای اینکه بتوانید کلاس های خصوصی ابتدایی، پیش دبستانی و دبستان را با نرخ مناسب هماهنگ کنید از اوایل ترم به فکر شروع کلاس ها باشید. اوایل ترم معلم ها وقت آزاد بیشتری دارند و هزینه مناسبتری برای کلاس های خودشان هم در نظر می گیرند. ایام امتحانات پیدا کردن معلم خوب سخت تر شده و نرخ ها هم معمولا افزایش می یابد.

همچنین چنانچه به مدرس تخصصی اول دبستان نیاز داشتید می توانید باشماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

                 https://rozup.ir/view/3489534/ww.jpghttps://rozup.ir/view/3489542/gh.jpghttps://rozup.ir/view/3489544/sh.jpghttps://rozup.ir/view/3489545/so.jpghttps://rozup.ir/view/3489543/hh.jpg

در ادامه نرخ های درخواستی تعدادی از معلم خصوصی کلاس اول برای هر ساعت تدریس خصوصی اول ابتدایی ارائه شده است.

قیمت تدریس خصوصی اول ابتدایی سال 1401

تدریس خصوصی فارسی اول صادقیه
هزینه تدریس: 290000 تومان
سابقه کار مدرس: 10سال

تدریس خصوصی اول توسط مدرس خانم در میدان شهدا
سابقه کار مدرس: 7سال
هزینه تدریس: هزینه تدریس هر ساعت 110هزار

تدریس خصوصی سوادآموزی در شاد آباد توسط دبیر آقا
هزینه تدریس: 270 هزار تومان برای هر جلسه تدریس
سابقه کار مدرس: 10 سال

تدریس خصوصی آنلاین اول دبستان
هزینه تدریس: هر جلسه 100 هزار تومان
سابقه کار مدرس : ۸ سال

تدریس خصوصی کلیه دروس اول دبستان در فرمانیه
هزینه تدریس: هر جلسه 300 هزار تومان
سابقه کار مدرس : 15 سال

تدریس خصوصی دروس اول ابتدایی در جمال زاده
هزینه تدریس: هر جلسه 2 ساعته  300 هزار تومان
سابقه کار مدرس : 12 سال

تدریس خصوصی آمادگی برای ورود به پایه دوم در نارمک
هزینه تدریس: هر جلسه  250 هزار تومان در 10 جلسه
سابقه کار مدرس : 7 سال

قیمت معلم خصوصی کلاس اول

کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 2  

کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 2

 

 

 

 

راهنمای خرید :

برای دانلود کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 2 روی لینک خرید آنلاین و خرید کلیک کنید بعد از خرید روی تصویر زیرکلیک کنید نام فایل خریداری شده را بفرمایید در اسرع وقت برای شما ارسال می گردد.

تدریس خصوصی سوادآموزی

مشخصات فایل:

عنوان: کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 2

تعداد صفحات: 53

فرمت فایل : PDF

قیمت فایل : 5000 تومان

 

کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 1

کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 1

 

 

راهنمای خرید :

برای دانلود کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 1 روی لینک خرید آنلاین و خرید کلیک کنید بعد از خرید روی تصویر زیرکلیک کنید نام فایل خریداری شده را بفرمایید در اسرع وقت برای شما ارسال می گردد.

تدریس خصوصی سوادآموزی

مشخصات فایل:

عنوان: کتاب بخوانیم بنویسیم سوادآموزی 1

تعداد صفحات: 97

فرمت فایل : PDF

قیمت فایل : 5000 تومان

 

مطالب سایت معلم اول

آمادگی برای آزمون سنجش کلاس اول

فاضله علیپور هستم مدرس و مشاوره پایه ابتدایی از گروه آموزشی مدرس خوب 
در آزمون سنجش ورود به مدرسه مسائلی مانند آگاهی نسبت به محیط اطراف، پیروی از دستورات ساده، حل مسائل ابتدایی و نحوه برقراری ارتباط کودک با هم
سن و سالان خود سنجیده می شود.
پارامترهای اصلی آزمون سنجش کلاس اول:
 *شنوایی سنجی، بینایی سنجی و سلامت جسمانی 
 *روانشناسی و مهارت حرکتی 
در مرحله اول شنوایی سنجی بینایی سنجی و سلامت جسمانی توسط پزشک عمومی ارزیابی می شود اگر در این مرحله کودک مشکلی داشته باشد به پزشک مربوطه ارجاع داده می شود تا مراحل درمان طی شود سپس کودک نزد روانشناس میرود، روانشناس سوالاتی می پرسند تا حافظه کوتاه مدت ، حافظه بلند مدت و ضریب هوشی و توانایی یادگیری کودک را بسنجد.
توانایی کودک در مرحله روانشناسی و حرکتی شامل موارد زیر می باشد :
 پیروی از دستورات ساده، پاسخ به سوال تشریحی که امکان دارد برای کودک دشوار باشد، تشخیص اعداد ، رنگ، حروف ، شکلهای هندسی ساده، اطلاعات عمومی و حل مسائل ساده .
در بخش های بعدی سوال هایی که در آزمون سنجش پرسیده می شود جهت آمادگی ذهن آموزان بیان می گردد.

مدرک دیجیتال مارکتینگ
به وب سایت ما خوش آمده اید

مدرس خوب

آموزشگاه مدرس خوب با بیش از 12 سال تجربه در زمینه تدریس خصوصی و مشاوره تحصیلی با همکاری اساتید دانشگاه، دبیران رسمی آموزش و پرورش و مشاوران تحصیلی متخصص در زمینه تدریس و مشاوره تحصیلی با جدیدترین متد های آموزشی آماده ارائه خدمات به شما معلمان ، والدین و دانش آموزان گرامی می باشد.

متن کامل

خدمات آموزشی ما

تدریس خصوصی

تجربه متفاوت در شیوه یادگیری با مدرسان مجرب و جزوات طراحی شده با جدیدترین روش های تدریس

مشاوره و تعیین سطح

تعیین سطح بصورت آزمون های شفاهی و کتبی برای شناخت پایه علمی و خصوصیات فردی دانش آموز صورت می گیرد

برگزاری آزمون

برگزاری آزمون های هدفدار منظم به منظور اطمینان از رفع مشکلات دانش آموز (ارایه کارنامه از روند تحصیلی به اولیا(

ارسال کاربرگ

کاربرگ های متناسب با هرجلسه تدریس از طریق واتس آپ برای والدین ارسال می گردد

خدمات آموزشی ما چه ویژگی هایی دارند؟

نظارت دقیق و ارزیابی عملکرد معلمان

مدرس خوب پیش از همکاری با اساتید رزومه آنها را به دقت بررسی می‌کند. بعد از همکاری هم نظارت دقیق و دائمی بر عملکرد اساتید وجود دارد . ادامه

امکان برگزاری کلاس بصورت حضوری یا آنلاین

امکان نحوه برگزاری کلاس بصورت حضوری یا آنلاین وجود دارد د. ادامه

شفافیت قیمت و تضمین پایین ترین قیمت ها

پایین ترین قیمت کلاس های اساتید در مدرس خوب است کلیه قیمت ها پیش از ثبت درخواست ب صورت شفاف برای شاگردان بیان می گردد . ادامه

اساتید مجرب

مجموعه ای از معلم های رسمی آموزش و پرورش ، معلم های مدارس غیر انتفاعی ، تیزهوشان و در مدرس خوب حضور دارند. ادامه

مدرسان مجرب ما

فاضله علی پور

مدرس اول دبستان

زینب جماعتی

مدرس کلاس اول

خانم علی زاده

مدرس اول دبستان

محمد حسینی

مدرس سوادآموزی

سیما مطلبی

مدرس اول دبستان و سوادآموزی

میترا زحمت کش

مدرس پیش دبستانی و کلاس اول

خانم آبرومندی

مدرس پیش دبستانی واول دبستان

خانم حور فر

مدرس اول دبستان و سوادآموزی

سعیده ذاکری

مدرس اول دبستان

راهله انتظامی

مدرس کلاس اول

محسن محمدی

مدرس سوادآموزی

هانیه سراج

مدرس اول دبستان

هانیه حسینی

مدرس اول دبستان

فاطمه ملک

مدرس کلاس اول و سوادآموزی

حدیث بخششی

مدرس اول دبستان

محبوبه امیر احمدی

مدرس اول دبستان

مطالب جدید

هزینه تدریس خصوصی کلاس اول

هزینه تدریس خصوصی اول

سوال های بسیاری از هزینه تدریس خصوصی مقطع ابتدایی پرسیده می شود. خیلی از خانواده ها با سختی مطالب و روش جدید مقطع ابتدایی تا حدودی آشنایی دارند.

متن کامل
تدریس خصوصی سوادآموزی در تهران

تدریس خصوصی سوادآموزی

آموزش دوره ی خصوصی نهضت سواد آموزی شامل دوره های مقدماتی ، تکمیلی و پایانی به صورت تضمینی توسط دبیران مجرب خانم و آقا ویژه گروه سنی ۷ الی ۸۵ سال آقا و خانم در کلیه مناطق تهران.

متن کامل
مقالات اول دبستان

مقالات آموزشی اول دبستان

كارل راجرز يكي از محققان مسايل آموزشي معتقد است : معلم بايد كودك را بپذيرد ، هر چند كه نمي تواند رفتار او را بپذيرد . تغيير رفتار ، يكي از تدابير حاصل از يافته هاي علم روانشناسي

متن کامل
نحوه انتخاب معلم کلاس اول دبستان

نحوه انتخاب معلم کلاس اول

از آنجا که بخش قابل توجهی از ساختار روانی و شخصیت فردی و اجتماعی انسان، در کلاس اول ابتدایی شکل می گیرد. باید در انتخاب آموزگاران پایه اول، حساسیت و دقت بیشتری به خرج داده شود

متن کامل