پاسخگویی آنلاین

تدریس خصوصی اول | معلم اول تهران

اساتید مجرب

مجموعه ای از معلم های رسمی آموزش و پرورش ، معلم های مدارس غیر انتفاعی ، تیزهوشان در مدرس خوب حضور دارند.

ادامه

درستی رزومه معلمان

مدرس خوب با همه معلم ها مصاحبه‌ی حضوری داشته است. از همه معلم ها تصاویر مدارک آنها دریافت شده است.

ادامه

بهترین قیمت کلاس

معلم های مدرس خوب، نسبت به سایر معلم ها با رزومه بهتر و مشابه، قیمت مناسب تری دریافت می کنند.

ادامه

تخصصی ترین مرکز پایه اول

معلم اول تنها سایتی است که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی، آموزش و تولید محتوای آموزشی پایه اول ابتدایی فعالیت دارد.

ادامه

مشاوره و پشتیبانی رایگان

مشاوره و پشتیبانی رایگان دانش آموز توسط مشاوران حرفه ای و با تجربه پایه اول ابتدایی و پيگيري مستمر درسي ونظارت بر پيشرفت تحصيلي تا اتمام سال تحصیلی جاری

ادامه

استفاده از داده ها در آموزش دانش آموزان اول دبستان

استفاده از داده ها در آموزش دانش آموزان اول دبستان

از داده ها برای اطلاع رسانی آموزش استفاده کنید

 داده‌های حاصل از ارزشیابی دانش‌آموزان جزء حیاتی آموزش اطلاع‌رسانی در کلاس اول است. معلم باید بتواند داده های ارزشیابی را جمع آوری کند، آن ها را تجزیه و تحلیل کند و از آنها برای هدایت آموزش استفاده کند. این داده‌های ارزیابی می‌تواند به اشکال مختلفی از جمله تکالیف کلاسی، تکالیف، مشاهدات و ارزیابی‌های رسمی باشد.

 برای معلم مهم است که بتواند از این داده ها برای تمایز آموزش و رفع نیازهای همه یادگیرندگان استفاده کند. با استفاده از داده های ارزشیابی برای اطلاع رسانی آموزش، معلمان می توانند اطمینان حاصل کنند که همه دانش آموزان در کلاس اول کلاس موفق هستند.

 

ارتباط معلمان با والدین دانش آموزان کلاس اول

ارتباط معلمان با والدین دانش آموزان کلاس اول

معلمان موفق روابط قوی با والدین ایجاد می کنند

والدین یک شریک ضروری در آموزش کودک هستند و معلمان موفق می دانند که چگونه روابط قوی با آنها ایجاد کنند. ارتباط خوب کلید یک مشارکت خوب والدین و معلم است.

یک معلم موفق کلاس اول، والدین را در مورد پیشرفت فرزندشان، خوب و بد، به روز نگه می دارد. آن‌ها ملاقات منظم با والدین را مهم می‌دانند، چه برای یک کنفرانس برنامه‌ریزی‌شده یا صرفاً یک گپ سریع پس از ترک تحصیل. آنها می دانند که همکاری با یکدیگر بهترین راه برای اطمینان از موفقیت دانش آموزانشان است.

وقتی معلمان و والدین همسو باشند، همه سود می برند. کودک حمایت مورد نیاز خود را در خانه و مدرسه دریافت می کند و معلم می تواند بدون نگرانی از حواس پرتی های بیرونی، بر آموزش تمرکز کند. این یک موقعیت برد-برد برای همه درگیر است

 

شناخت دانش آموزان کلاس اول

  • 11:57
  • 179  بازدید

دانش آموزان خود را بشناسید

 یک معلم موفق کلاس اول وقت صرف می کند تا دانش آموزان خود را بشناسد. آنها در مورد علایق، نقاط قوت و ضعف خود یاد می گیرند. این اطلاعات به معلم کمک می کند تا فعالیت ها و درس هایی را ایجاد کند که متناسب با نیازهای هر کودک باشد.

 معلم همچنین ممکن است از یخ شکن ها و فعالیت های سازنده برای کمک به دانش آموزان برای شناخت یکدیگر و احساس راحتی در کلاس استفاده کند. پرسیدن سوال، نظرسنجی کلاس و تعیین کاربرگ های ساده همه راه هایی هستند که معلم کلاس اول می تواند دانش آموزان خود را بشناسد.

 

فرصت حرکت و بازی برای دانش آموزان اول دبستان

  • 11:52
  • 217  بازدید

معلمان موفق فرصت هایی را برای حرکت و بازی فراهم می کنند

 یک معلم موفق کلاس اول اهمیت گنجاندن حرکت و بازی در کلاس را درک می کند. بازی‌ها، فعالیت‌های ریتمیک و آواز خواندن همگی راه‌های عالی برای بیدار کردن و حرکت بچه‌ها هستند و در عین حال فرصت ارزشمندی برای یادگیری فراهم می‌کنند.

 فعالیت بدنی و بازی‌های خلاقانه می‌تواند به رشد کار گروهی و مهارت‌های اجتماعی کمک کند. علاوه بر این، بازی خروجی مهمی برای انرژی فراهم می کند و به کاهش سطح استرس کمک می کند. با گنجاندن حرکت و بازی در برنامه روزانه، معلمان می توانند محیط یادگیری کامل تر و موفق تری ایجاد کنند.

 تحقیقات نشان داده است که حرکت و بازی برای رشد فیزیکی، شناختی و اجتماعی کودکان خردسال ضروری است. معلمان کلاس اول می توانند فرصت هایی برای حرکت و بازی در طول روز، هم در محیط های کل گروه و هم در گروه های کوچک فراهم کنند.

 مهارت های حرکتی اساسی مانند پرتاب کردن، گرفتن، لگد زدن و تعادل نیز در این سن مهم است و می تواند در بازی ها و سایر فعالیت ها گنجانده شود.

 

ارتقا خلاقیت و اکتشاف دانش آموزان اول دبستان

  • 13:31
  • 227  بازدید

ارتقا خلاقیت و اکتشاف دانش آموزان اول دبستان

ارتقا خلاقیت و اکتشاف دانش آموزان اول دبستان
خلاقیت و اکتشاف را ارتقا دهید

معلمان موفق خلاقیت و کاوش را در دانش آموزان خود تشویق می کنند. در سالهای اولیه تحصیل کودک، پرورش عشق به یادگیری و پرورش تخیل ضروری است.
معلمان کلاس اول می توانند با تکنیک های مختلف خلاقیت را در دانش آموزان خود تشویق کنند.

یکی از راه ها فراهم کردن فرصت هایی برای یادگیری عملی است. این امر می تواند مستلزم راه اندازی مراکز ریاضی و سوادآموزی باشد که در آن کودکان بتوانند مواد را کشف و آزمایش کنند.

راه دیگر برای ارتقای خلاقیت، تشویق به سوالات باز و تشویق کودکان به تفکر خارج از چارچوب است.
با ترویج خلاقیت و کاوش در کلاس درس، معلمان کلاس اول می توانند دانش آموزان خود را برای موفقیت آماده کنند.

 

راهبرد پرسشگری برای دانش آموزان اول

  • 13:20
  • 215  بازدید

راهبرد پرسشگری برای دانش آموزان اول

راهبرد پرسشگری برای دانش آموزان اولمعلمان موفق از راهبردهای پرسشگری استفاده می کنند

سوال کردن بخش مهمی از هر کلاس اول موفق است. با پرسیدن سؤالات، معلمان می توانند درک دانش آموزان از مطالب را بسنجند
و هر حوزه ای را که ممکن است نیاز به توضیح بیشتری داشته باشد، شناسایی کنند.
علاوه بر این، از پرسشگری می توان برای تشویق تفکر انتقادی و خلاقیت استفاده کرد.

با پرسیدن سوالات از دانش آموزان، آنها می توانند درک خود را از یک مفهوم روشن کنند، بین ایده ها ارتباط برقرار کنند و عمیقاً با مطالب درگیر شوند.
پرسش‌های مؤثر همچنین تفکر درجه بالاتر و حل مسئله را تشویق می‌کند.
هنگامی که پرسش به طور موثر مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا مهارت‌های مهمی را توسعه دهند که هم در داخل و هم در خارج از کلاس به آنها کمک می‌کند.

 

تمایز در آموزش برای هر دانش آموز اول دبستان

  • 12:27
  • 152  بازدید

آموزش دانش آموزان را متمایز کنید

 

هیچ دو دانش آموز شبیه هم نیستند. این امر به ویژه در کلاس اول ابتدایی، جایی که دانش‌آموزان تازه سفر تحصیلی خود را آغاز می‌کنند، صادق است.
در نتیجه، معلمان موفق کلاس اول، آموزش را متمایز می کنند تا اطمینان حاصل شود که همه دانش آموزان فرصتی برای یادگیری دارند.

این ممکن است شامل فعالیت های سطحی باشد، جایی که دانش آموزان بر اساس سطح توانایی خود بر روی وظایف مختلفی کار می کنند.
یا می تواند به معنای اصلاح طرح درس برای ارائه پشتیبانی یا چالش اضافی بسته به نیاز کلاس باشد. با تمایز آموزش، معلمان می توانند اطمینان حاصل کنند که هر دانش آموز شانس موفقیت دارد.

 

پرورش استقلال دانش آموزان اول دبستان

  • 12:15
  • 258  بازدید

پرورش استقلال دانش آموزان اول دبستان

معلمان موفق استقلال دانش آموزان را پرورش می دهند
پرورش استقلال دانش آموزان اول دبستان

یکی از ویژگی های یک معلم موفق توانایی تقویت استقلال دانش آموزان است. از لحظه‌ای که دانش‌آموزان وارد کلاس می‌شوند، معلمان کلاس اول برای تشویق خودکفایی و ترویج خودداری تلاش می‌کنند.
این بدان معناست که به بچه ها آموزش دهید که چگونه از وسایل و فضای شخصی خود مراقبت کنند، چگونه زمان و منابع خود را مدیریت کنند و چگونه در صورت نیاز کمک بخواهند.

همچنین به معنای فراهم کردن فرصت هایی برای بچه ها برای انتخاب و فکر کردن برای خودشان است.
به منظور تشویق خودانگیختگی، خودتنظیمی و خودکارآمدی در دانش‌آموزان، معلم باید محیطی را که در آن دانش‌آموز از مستقل بودن احساس راحتی کند، ترویج و تشویق کند.
یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که کلاس درس را به گونه ای تنظیم کنید که برای بچه ها مناسب باشد و کاوش را ترویج کند.

برای مثال، می‌توانید مراکز یادگیری داشته باشید که در آن دانش‌آموزان می‌توانند بر روی مطالب خود کار کنند و مهارت‌هایی را که آموزش داده‌اید، تمرین کنند.
مراکز ریاضی و سوادآموزی می‌توانند فضای امنی را برای تمرین دانش‌آموزان فراهم کنند که با اجازه دادن به دانش‌آموزان برای انتخاب فعالیتی که می‌خواهند در آن شرکت کنند، استقلال را ارتقا می‌دهد.
برای یادگیری نحوه شروع کار با مراکز در کلاس خود به اینجا بروید.

 

ایجاد ذهنیت رشد در دانش آموزان اول دبستان

ایجاد ذهنیت رشد در دانش آموزان اول دبستان

https://rozup.ir/view/3683175/coffee-filter-activities-429x450.jpg

یک معلم موفق اهمیت ایجاد یک محیط مثبت و دلسوز در کلاس اول را درک می کند. او با ایجاد یک ذهنیت رشد در دانش آموزان خود، زمینه را برای
موفقیت آینده آنها فراهم می کند.

داشتن ذهنیت رشد این باور است که هوش را می توان با تلاش و پشتکار توسعه داد. دانش آموزانی که ذهنیت رشد دارند، چالش ها را فرصتی برای یادگیری
و رشد می دانند. در مقابل، دانش آموزان با ذهنیت ثابت معتقدند که هوش ثابت است و قابل تغییر نیست. در نتیجه، اغلب در مواجهه با مشکلات به راحتی تسلیم می شوند.

یک کتاب عالی برای خواندن برای ایجاد ذهنیت رشد، The Dot نوشته پیتر اچ. رینولدز است. ما از این کتاب استفاده کردیم تا یاد بگیریم که هر کاری
که در ذهنمان باشد می توانیم انجام دهیم. برای دیدن برخی از فعالیت های ذهنیت رشد ما در کلاس درس به اینجا بروید.

معلم موفق کلاس اول با فراهم کردن فرصت های مکرر برای پشتکار در انجام وظایف چالش برانگیز، ذهنیت رشد را در دانش آموزان خود پرورش می دهد.
علاوه بر این، او محیطی امن و محترمانه ایجاد می کند که در آن همه دانش آموزان احساس ارزشمندی و حمایت می کنند.
یک معلم مؤثر با ایجاد یک جامعه کلاسی بر اساس این اصول، دانش آموزان خود را برای موفقیت در مدرسه و زندگی آماده می کند.

 

تشکیل جامعه کلاسی توسط معلمان کلاس اول

تشکیل جامعه کلاسی توسط معلمان کلاس اول

https://rozup.ir/view/3683173/44488888.jpg

یک معلم موفق کلاس اول یک جامعه کلاسی ایجاد می کند که در آن هر دانش آموز احساس امنیت، احترام و ارزش می کند.
در چنین محیطی دانش آموزان بدون ترس از قضاوت یا تحقیر می توانند ریسک کنند، اشتباه کنند و از اشتباهات خود درس بگیرند.

یک حس قوی از جامعه باعث رشد مثبت اجتماعی و عاطفی می شود. وقتی دانش‌آموزان احساس می‌کنند بخشی از یک گروه دلسوز و حامی هستند،
به احتمال زیاد نسبت به همکلاسی‌های خود همکاری می‌کنند و به آنها احترام می‌گذارند.

یک راه عالی برای ایجاد یک حس قوی از جامعه، انجام برخی فعالیت های دوستی است. از بچه ها بخواهید در چند روز اول مدرسه
با یک شریک زندگی مشترک کار کنند. آن‌ها می‌توانند بازی کنند، کاردستی درست کنند، و فعالیت‌های آشنایی با شما را از این قبیل انجام دهند.

در نهایت، یک محیط کلاس درس مثبت زمینه را برای موفقیت تحصیلی فراهم می کند. وقتی دانش‌آموزان از نظر جسمی و عاطفی احساس امنیت می‌کنند،
بهتر می‌توانند بر یادگیری تمرکز کنند. ایجاد حس قوی جامعه برای هر معلم کلاس اولی که می خواهد دانش آموزان خود را برای موفقیت آماده کند ضروری است.

 

مدرک دیجیتال مارکتینگ
به وب سایت ما خوش آمده اید

مدرس خوب

آموزشگاه مدرس خوب با بیش از 12 سال تجربه در زمینه تدریس خصوصی و مشاوره تحصیلی با همکاری اساتید دانشگاه، دبیران رسمی آموزش و پرورش و مشاوران تحصیلی متخصص در زمینه تدریس و مشاوره تحصیلی با جدیدترین متد های آموزشی آماده ارائه خدمات به شما معلمان ، والدین و دانش آموزان گرامی می باشد.

متن کامل

خدمات آموزشی ما

تدریس خصوصی

تجربه متفاوت در شیوه یادگیری با مدرسان مجرب و جزوات طراحی شده با جدیدترین روش های تدریس

مشاوره و تعیین سطح

تعیین سطح بصورت آزمون های شفاهی و کتبی برای شناخت پایه علمی و خصوصیات فردی دانش آموز صورت می گیرد

برگزاری آزمون

برگزاری آزمون های هدفدار منظم به منظور اطمینان از رفع مشکلات دانش آموز (ارایه کارنامه از روند تحصیلی به اولیا(

ارسال کاربرگ

کاربرگ های متناسب با هرجلسه تدریس از طریق واتس آپ برای والدین ارسال می گردد

خدمات آموزشی ما چه ویژگی هایی دارند؟

نظارت دقیق و ارزیابی عملکرد معلمان

مدرس خوب پیش از همکاری با اساتید رزومه آنها را به دقت بررسی می‌کند. بعد از همکاری هم نظارت دقیق و دائمی بر عملکرد اساتید وجود دارد . ادامه

امکان برگزاری کلاس بصورت حضوری یا آنلاین

امکان نحوه برگزاری کلاس بصورت حضوری یا آنلاین وجود دارد د. ادامه

شفافیت قیمت و تضمین پایین ترین قیمت ها

پایین ترین قیمت کلاس های اساتید در مدرس خوب است کلیه قیمت ها پیش از ثبت درخواست ب صورت شفاف برای شاگردان بیان می گردد . ادامه

اساتید مجرب

مجموعه ای از معلم های رسمی آموزش و پرورش ، معلم های مدارس غیر انتفاعی ، تیزهوشان و در مدرس خوب حضور دارند. ادامه

مدرسان مجرب ما

فاضله علی پور

مدرس اول دبستان

زینب جماعتی

مدرس کلاس اول

خانم علی زاده

مدرس اول دبستان

محمد حسینی

مدرس سوادآموزی

سیما مطلبی

مدرس اول دبستان و سوادآموزی

میترا زحمت کش

مدرس پیش دبستانی و کلاس اول

خانم آبرومندی

مدرس پیش دبستانی واول دبستان

خانم حور فر

مدرس اول دبستان و سوادآموزی

سعیده ذاکری

مدرس اول دبستان

راهله انتظامی

مدرس کلاس اول

محسن محمدی

مدرس سوادآموزی

هانیه سراج

مدرس اول دبستان

هانیه حسینی

مدرس اول دبستان

فاطمه ملک

مدرس کلاس اول و سوادآموزی

حدیث بخششی

مدرس اول دبستان

محبوبه امیر احمدی

مدرس اول دبستان

مطالب جدید

هزینه تدریس خصوصی کلاس اول

هزینه تدریس خصوصی اول

سوال های بسیاری از هزینه تدریس خصوصی مقطع ابتدایی پرسیده می شود. خیلی از خانواده ها با سختی مطالب و روش جدید مقطع ابتدایی تا حدودی آشنایی دارند.

متن کامل
تدریس خصوصی سوادآموزی در تهران

تدریس خصوصی سوادآموزی

آموزش دوره ی خصوصی نهضت سواد آموزی شامل دوره های مقدماتی ، تکمیلی و پایانی به صورت تضمینی توسط دبیران مجرب خانم و آقا ویژه گروه سنی ۷ الی ۸۵ سال آقا و خانم در کلیه مناطق تهران.

متن کامل
مقالات اول دبستان

مقالات آموزشی اول دبستان

كارل راجرز يكي از محققان مسايل آموزشي معتقد است : معلم بايد كودك را بپذيرد ، هر چند كه نمي تواند رفتار او را بپذيرد . تغيير رفتار ، يكي از تدابير حاصل از يافته هاي علم روانشناسي

متن کامل
نحوه انتخاب معلم کلاس اول دبستان

نحوه انتخاب معلم کلاس اول

از آنجا که بخش قابل توجهی از ساختار روانی و شخصیت فردی و اجتماعی انسان، در کلاس اول ابتدایی شکل می گیرد. باید در انتخاب آموزگاران پایه اول، حساسیت و دقت بیشتری به خرج داده شود

متن کامل