پاسخگویی آنلاین

تدریس خصوصی اول دبستان

اساتید مجرب

مجموعه ای از معلم های رسمی آموزش و پرورش ، معلم های مدارس غیر انتفاعی ، تیزهوشان در مدرس خوب حضور دارند.

ادامه

درستی رزومه معلمان

مدرس خوب با همه معلم ها مصاحبه‌ی حضوری داشته است. از همه معلم ها تصاویر مدارک آنها دریافت شده است.

ادامه

بهترین قیمت کلاس

معلم های مدرس خوب، نسبت به سایر معلم ها با رزومه بهتر و مشابه، قیمت مناسب تری دریافت می کنند.

ادامه

تخصصی ترین مرکز پایه اول

معلم اول تنها سایتی است که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی، آموزش و تولید محتوای آموزشی پایه اول ابتدایی فعالیت دارد.

ادامه

مشاوره و پشتیبانی رایگان

مشاوره و پشتیبانی رایگان دانش آموز توسط مشاوران حرفه ای و با تجربه پایه اول ابتدایی و پيگيري مستمر درسي ونظارت بر پيشرفت تحصيلي تا اتمام سال تحصیلی جاری

ادامه

آموزش نشانه ی او ، و

آموزش نشانه ی او ، و

 

https://rozup.ir/view/2753604/1.jpg

 

آموزش نشانه ی او ، و باشعر    

               

 https://rozup.ir/view/2887978/strawberry-animation.gif  https://rozup.ir/view/2887977/lemons.gif  https://rozup.ir/view/2887976/fruit_114.gif

                                                                                    

                  توت فرنگی                  لیمو                                         انگور    

 

او ، و            او اول        و غیر اول

 

 

ما دو تا او هستیم

کنار هم نشستیم  

من او اول هستم

همیشه اول هستم

خودم یک کلمه هستم

 به من می گن او اول

دوستم و غیراول هیچ وقت نمیاد اول  

 

 

https://rozup.ir/view/2753605/2.jpg

https://rozup.ir/view/2753606/3.jpg

https://rozup.ir/view/2753607/4.jpg

https://rozup.ir/view/2753608/5.jpg

https://rozup.ir/view/2753609/6.jpg

https://rozup.ir/view/2753610/7.jpg

https://rozup.ir/view/2753611/8.jpg

https://rozup.ir/view/2755493/9.jpg

آموزش نشانه د

  آموزش نشانه د

https://rozup.ir/view/3514857/ND.jpg

 

 

https://rozup.ir/view/2847934/illustration-of-tree-with-cloud-and-effect-wind-royalty-free.jpghttps://rozup.ir/view/2847935/1321.jpg

 

            باد                              بادکنک

شعر نشانه د

" د " کمر شکسته                      تنها روی خط نشسته

کمری دولا داره                           اخلاقی زیبا داره

این " د " ورپریده                         گل های باغو چیده

 

 

 

 

دانلود آموزش نشانه د
 

 

 

 

آموزش نشانه اَ َ

آموزش نشانه اَ َ

 

آموزش نشانه ی اَ َ باشعر

 

https://rozup.ir/view/2847857/9988.jpg https://rozup.ir/view/2847858/index.png

 

 

د َ ر یا                    اَ بر     

 

 

 

  اَ  اول                        َ  غیراول


من  اَ اول هستم 

         

همیشه اول هستم  

 

 

دوستم   َ غیر اول    

 

 

هیچ وقت نمیاد اول  

         

چون که کمی ناقلاست   

                   

همه اش سوارحرفهاست  

   

دانلود آموزش نشانه اَ َ

 
 
 

 

بسته آموزشی و تکالیف نشانه پ

تکلیف نشانه پ

راهنمای تدریس نشانه پ

کار گروهی نشانه پ

بسته آموزشی و تکالیف نشانه ب

تکلیف نشانه ب

راهنمای تدریس نشانه ب

کار گروهی نشانه ب

بسته آموزشی و تکالیف نشانه آ

تکلیف نشانه آ

راهنمای تدریس نشانه آ

کار گروهی نشانه آ

آموزش نشانه ح

  • 12:23
  • 922  بازدید

آموزش نشانه ح

 

 

https://rozup.ir/view/2909259/525586x300.jpg

https://rozup.ir/view/2909310/ity_%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1_%D8%AD12.jpg

 

به نام خدایی که رحمان و رحیم است .

  ما هر روز صبح صبحانه می خوریم .

حلزون حیوانی خانه به دوش است .

علی و محمّد برادر هستند .

هر موقع احساس تشنگی کنم،آب می نوشم .

حلزون موقع حرکت بدنش را روی زمین می کشد .

محمّد صبح زود از خواب بیدار می شود .

مادرم از دیدن نمره ی خوبم ،خوش حال شد .

با حوله ی مخصوص به خودم صورتم را خشک می کنم .

باید هفته ای دو بار به حمّام برویم .

دندان های تمساح تیز است .

ما به زیارت حرم امام حسین (ع) رفتیم .

وقتی حسن بیمار بود، در منزل استراحت کرد .

شتر در صحرا زندگی می کند .

از محبّت خارها گل می شود .

مادرم حلوای خوش مزه ای درست کرد .

قدم زدن کنار ساحل دریا لذّت دارد .

آموزش نشانه حـ ح با شعر

حـ ، ح

ما دونفر برادر             غیر آخر و آخر

با هـ همصدا هستیم                  از آنها جدا هستیم

هیچ نقطه ای نیست با ما              نه در پایین و نه بالا

در حامد و محمد                  اول و وسط هستیم

در صلح و تفریح، ما                  آخر آخر هستیم

آموزش نشانه ح

آموزش نشانه ع

  • 11:37
  • 2792  بازدید

آموزش نشانه ع

https://rozup.ir/view/2908203/525614.jpg

https://rozup.ir/view/2908205/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1_%D8%B9%DB%8C%D9%86.GIF.gif

 

نشانه عین یکی از حروف عربی است که تلفظ واقعی آن از مخرج حلق است .در زبان فارسی نیز آن را به صورت خفیفی واز مخرج تلفظ می کنیم.

برای تدریس این نشانه ابتدا چهار شکل آن را روی تابلو نوشته ومعرفی می نمایید . عین غیر آخر . عین وسط .عین آخر چسبان  .عین آخر تنها.

روی تخته چند ترکیب بنویسید مثلا ( با - سو -  دَ ......) واز دانش آموزان بخواهید که آنها را صدا کشی کرده وبخوانند هر بخش دارای دو صدا می باشد. حالا در زیر بخش های فوق ودر یک ردیف 8 بار عین ( منظور عین غیر آخر) وبپرسید از دانش آموزان که هر کدام از ترکیبات یا بخشهای قبلی چند صدا دارند؟ (که جواب می شود دو صدا)

بعد به بچه ها یاد آور شوید که برای اینکه این نشانه منظور ( ع) را بتوانیم بخوانیم باید صدا گذاری  کنیم تا آن را بخوانیم .برای هشت عین نوشته شده،  حرکت های بالا جدولی ( مصوت ) بگذارید وبخوانید تا دانش آموزان بشنوند .سپس تو ضیح دهید که این نشانه جدید ( عین)را با حرکت همراه آن می خوانیم وبه تنهایی خوانده نمی شود. ( به جز همراه با ساکن ) وهشت بخش را نوشته تا دانش آموزان تکرار نمایند.

در تعدادی کلمات عین وسط نیز با حرکت خوانده می شود مانند : معلم 

نکته  در زبان فارسی وقتی عین در کلمه ساکن باشد آن را از مخرج  حلق وبه صورت خفیفی می خوانیم مثل بعد - جمع . اگر بدون تلفظ حلقی خوانده شود ، می شود : بَد - جَم-

در پایان کلماتی را نشانه عین دارند بروی تخته نوشته تا دانش آموزان بخوانند.

بعضی همکاران عزیز در مورد نحوه نوشتن شکل نشانه عین سوال فرمودند:

پاسخ : عین وسط و عین آخر چسبان در خط تحریری برای اتصال به صورت تو پر نوشته می شود و به صورت تو خالی وجود ندارد.

 

آموزش نشانه تشدید

  • 11:14
  • 647  بازدید

آموزش نشانه تشدید


https://rozup.ir/view/2908193/photo_2017-11-16_17-39-31.jpg

 

https://rozup.ir/view/2908194/photo_2018_04_17_20_14_42.jpg

 

1ـ يكي از كلماتي را مي‌نويسيم كه در كلاس اوّل ابتدايي براي يادگيري علامت تشديد، دانش آموزان با آن آشنا شده‌اند و از آن‌ها مي‌خواهيم تا آن را بخوانند.
2 ـ مي‌پرسيم: اين كلمه داراي چند بخش است و مي‌خواهيم تا صداي هر بخش را مشخّص كنند.
3 ـ با كمك آن‌ها همان كلمه را به صورت تفكيك وبخش بخش مي‌نويسم و علامت گذاري مي‌كنيم.
4 ـ توضيح مي‌دهيم: براي تلفّظ اين كلمه، زبان بايد دوبار به محل تلفّظ يك حرف برخورد كند و اين كار، حرف زدن را كمي مشكل مي‌كند، براي اين كه حرف زدن آسان شود، اوّلي را داخل دوّمي مي‌كنند.
5 ـ نشانه آن را كه علامت تشديد باشد و روش خواندن آن را بيان مي‌كنيم.
6 ـ روي كلمات دوبخشي، سه بخشي و چهار بخشي كه داراي علامت تشديد باشد تمرين مي‌كنيم.


روش تدريس تشديد


معلّم: همه با خواندن اين كلمات « نقّاش، بنّا،....» در كلاس اوّل ابتدايي آشنا شده‌ايد، با هم بخوانيد.
دانش آموزان: نقّاش، بنّا،....
معلّم: كلمه نقّاش، چند بخش است؟ بخش كنيد.
دانش آموزان: نقـ، قاش، دو بخش است.
معلّم: صداي بخش اوّل.
دانش آموزان: ن، ـَ، ق.
همزمان با بيان صداي بخش اوّل، بخش اوّل را در وسط تابلو مي‌نويسيم و علامت گذاري مي‌كنيم. «نَقْـ».
معلّم: صداي بخش دوّم.
دانش آموزان: ق، آ، ش.
همزمان با بيان صداي بخش دوّم، بخش دوّم را با كمي فاصله در كنار بخش اوّل مي‌نويسيم و علامت گذاري مي‌كنيم.
نَقْـ قاشْ
معلّم: چه حرفي در اين كلمه تكرار شده است؟
دانش آموزان: حرف قاف.
معلّم: دفعه اوّل با چه علامتي خوانده مي‌شود؟
دانش آموزان: با علامت سكون.
معلّم: دفعه دوّم با چه علامتي خوانده مي‌شود؟
دانش آموزان: با صداي كشيده فتحه.
معلّم: همان گونه كه مي‌بينيد، در اين كلمات حرف قاف دوبار خوانده مي‌شود، دفعه اوّل با علامت سكون و دفعه دوّم باهمان علامتي كه حرف دوّم دارد، براي خوانده شدن آن نيز زبان بايد دوبار به محل تلفّظ حرف قاف برخورد كند، و اين براي حرف زدن كمي مشكل است كه بگوييم:
نَقْـ، قاش ـ بَنْـ نا ـ ذُرْ ، رَتْ
براي سهولت در تلفّط، اولي را حذف ( در اين وقت روي قاف ساكن ضربدر مي‌‌كشيم) و به جاي آن علامتي به اين شكل «‌ـّ» روي حرف دوّم قرار داده‌اند ( در اين وقت باكشيدن فلش از روي حرف حذف شده تا حرف دوّم، علامت تشديد را روي حرف دوم اضافه مي‌كنيم «قّاشْ») تا قاري قرآن متوجّه شود كه اين حرف در اصل دو تا بوده، اولي ساكن، دوّمي متحرك (صدادار)، اضافه بر آن در هنگام خواندن آن بايد دقّت كنيم كه ديگر مكثي صورت نگيرد بلكه بايد آن را شديد و محكم ادا كنيم به اين صورت: نقّاش.[1]
همان گونه كه دقّت كرديد براي تلفّظ دو تا قاف، ديگر لازم نيست زبان را دو بار به محل تلفّظ حرف قاف برسانيم بلكه زبان يك بار ولي محكم و با شدّت به محل تلفّظ حرف بر خورد و جدا مي‌شود، در هنگام برخورد با حالت سكون ودر هنگام جدا شدن با همان صدايي كه حرف دوّم دارا مي‌باشد. در هنگام تلفّظ هيچ گونه مكثي نبايد بين تلفّظ دو حرف ايجاد شود.
اسم اين علامت «شديد» است، تشديد به ما مي‌فهماند كه اين حرف در اصل چند تابوده؟
داشن آموزان: دو تا.
معلّم: دفعه اوّل با چه علامتي بايد خوانده شود؟
دانش آموزان: سكون.
معلّم: دفعه دوّم با چه علامتي بايد خوانده شود؟
دانش آموزان: با همان علامتي كه آن حرف دارد.
معلّم: آيا بين تلفّط دو حرف مي‌توانيم فاصله بيندازيم؟
دانش آموزان: خير.
معلّم: حالا با هم بخوانيد: نَقّاشْ.
دانش آموزان: نَقّاشْ.
روي كلمات قرآن، دو بخشي، سه بخشي به صورت جدا جدا و با هم تمرين مي‌كنيم، و در حالت مشدّد بودن حرفي، بايد آن را محكم و با شدّت ادا كنيم.
پس از آن كه مطمئن شديم همه دانش آموزان درس را خوب ياد گرفته‌اند تكليف منزل را مشخّص مي‌كنيم و در جلسه بعد نيز همين درس را ادامه و تقويت مي‌كنيم.
در تقويت درس تشديد، ديگر لازم نيست كلمات را به صورت جدا جدا بنويسيم، بلكه نخست روي كلمات سه بخشي و چهار بخشي كه داراي علامت تشديد است تمرين مي‌كنيم و سپس آياتي را انتخاب مي‌كنيم كه داراي تشديد و علامت‌هاي گذشته باشد.
بايد دقّت كنيم آيات انتخابي داراي علامت و يا قاعده‌هاي تدريس نشده نباشد.

آموزش نشانه تشدید


پي نوشت:
[1] . در اين جا حتماً بايد به صورت مشدّد تلفّظ شود و فرق آن باحالت قبلي روشن شود.

درسنامه فارسی اول دبستان آبان ماه

  • 1:23
  • 288  بازدید

درسنامه فارسی اول دبستان آبان ماه


https://rozup.ir/view/3481897/34444.jpg

 

مدرک دیجیتال مارکتینگ
به وب سایت ما خوش آمده اید

مدرس خوب

آموزشگاه مدرس خوب با بیش از 12 سال تجربه در زمینه تدریس خصوصی و مشاوره تحصیلی با همکاری اساتید دانشگاه، دبیران رسمی آموزش و پرورش و مشاوران تحصیلی متخصص در زمینه تدریس و مشاوره تحصیلی با جدیدترین متد های آموزشی آماده ارائه خدمات به شما معلمان ، والدین و دانش آموزان گرامی می باشد.

متن کامل

خدمات آموزشی ما

تدریس خصوصی

تجربه متفاوت در شیوه یادگیری با مدرسان مجرب و جزوات طراحی شده با جدیدترین روش های تدریس

مشاوره و تعیین سطح

تعیین سطح بصورت آزمون های شفاهی و کتبی برای شناخت پایه علمی و خصوصیات فردی دانش آموز صورت می گیرد

برگزاری آزمون

برگزاری آزمون های هدفدار منظم به منظور اطمینان از رفع مشکلات دانش آموز (ارایه کارنامه از روند تحصیلی به اولیا(

ارسال کاربرگ

کاربرگ های متناسب با هرجلسه تدریس از طریق واتس آپ برای والدین ارسال می گردد

خدمات آموزشی ما چه ویژگی هایی دارند؟

نظارت دقیق و ارزیابی عملکرد معلمان

مدرس خوب پیش از همکاری با اساتید رزومه آنها را به دقت بررسی می‌کند. بعد از همکاری هم نظارت دقیق و دائمی بر عملکرد اساتید وجود دارد . ادامه

امکان برگزاری کلاس بصورت حضوری یا آنلاین

امکان نحوه برگزاری کلاس بصورت حضوری یا آنلاین وجود دارد د. ادامه

شفافیت قیمت و تضمین پایین ترین قیمت ها

پایین ترین قیمت کلاس های اساتید در مدرس خوب است کلیه قیمت ها پیش از ثبت درخواست ب صورت شفاف برای شاگردان بیان می گردد . ادامه

اساتید مجرب

مجموعه ای از معلم های رسمی آموزش و پرورش ، معلم های مدارس غیر انتفاعی ، تیزهوشان و در مدرس خوب حضور دارند. ادامه

مدرسان مجرب ما

فاضله علی پور

مدرس اول دبستان

زینب جماعتی

مدرس کلاس اول

خانم علی زاده

مدرس اول دبستان

محمد حسینی

مدرس سوادآموزی

سیما مطلبی

مدرس اول دبستان و سوادآموزی

میترا زحمت کش

مدرس پیش دبستانی و کلاس اول

خانم آبرومندی

مدرس پیش دبستانی واول دبستان

خانم حور فر

مدرس اول دبستان و سوادآموزی

سعیده ذاکری

مدرس اول دبستان

راهله انتظامی

مدرس کلاس اول

محسن محمدی

مدرس سوادآموزی

هانیه سراج

مدرس اول دبستان

هانیه حسینی

مدرس اول دبستان

فاطمه ملک

مدرس کلاس اول و سوادآموزی

حدیث بخششی

مدرس اول دبستان

محبوبه امیر احمدی

مدرس اول دبستان

مطالب جدید

هزینه تدریس خصوصی کلاس اول

هزینه تدریس خصوصی اول

سوال های بسیاری از هزینه تدریس خصوصی مقطع ابتدایی پرسیده می شود. خیلی از خانواده ها با سختی مطالب و روش جدید مقطع ابتدایی تا حدودی آشنایی دارند.

متن کامل
تدریس خصوصی سوادآموزی در تهران

تدریس خصوصی سوادآموزی

آموزش دوره ی خصوصی نهضت سواد آموزی شامل دوره های مقدماتی ، تکمیلی و پایانی به صورت تضمینی توسط دبیران مجرب خانم و آقا ویژه گروه سنی ۷ الی ۸۵ سال آقا و خانم در کلیه مناطق تهران.

متن کامل
مقالات اول دبستان

مقالات آموزشی اول دبستان

كارل راجرز يكي از محققان مسايل آموزشي معتقد است : معلم بايد كودك را بپذيرد ، هر چند كه نمي تواند رفتار او را بپذيرد . تغيير رفتار ، يكي از تدابير حاصل از يافته هاي علم روانشناسي

متن کامل
نحوه انتخاب معلم کلاس اول دبستان

نحوه انتخاب معلم کلاس اول

از آنجا که بخش قابل توجهی از ساختار روانی و شخصیت فردی و اجتماعی انسان، در کلاس اول ابتدایی شکل می گیرد. باید در انتخاب آموزگاران پایه اول، حساسیت و دقت بیشتری به خرج داده شود

متن کامل