تدریس خصوصی اول دبستان

تدریس خصوصی اول دبستان توسط دبیران رسمی آموزش و پرورش، با کمترین هزینه بهترین معلم خصوصی را به منزل شما میفرستیم

براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجوگر پیشرفته



تدریس خصوصی اول ابتدایی

تدریس خصوصی اول ابتدایی


مدرس خوب                                                                                   

 تخصصی ترین مرکز تدریس خصوصی اول دبستان 

 

با کادری مجرب از                                                                                                                                             

دبیران گزینش شده از بین صدها معلم اول دبستان     



 شهریه مناسب و کیفیت عالی با روش های نوین تدریس

 
 

12 سال سابقه درخشان در پایه اول دبستان                                 


        کلیه دروس اول دبستان - کلیه مناطق تهران                          

http://rozup.ir/view/2903063/aval%20baner.jpg


برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان تماس بگیرید (روی شماره کلیک کنید)

شعبه شرق 

     77198037            

شعبه غرب        شعبه شمال

46049232             26302905

شماره همراه: 09127637414

آخرین ارسال های انجمن

         

توجه: لطفا ابتدا شرایط تدریس در موسسه مدرس خوب را  مطالعه فرمائید در صورت قبول شرایط رزومه خود را به شماره 09190220119 در واتس اپ ارسال نمایید 
* شرایط عمومی تدریس اساتید در موسسه تدریس خصوصی مدرس خوب
متعهد به ضوابط موسسه تدریس خصوصی مدرس خوب به شرط زیر:

1 رعایت وقت قانونی برای هر جلسه تدریس که ۱۰۰ دقیقه مفید می باشد.
تذکر: مدیریت حق دارد در پایان هر جلسه با شاگرد تماس گرفته و میزان رضایت شاگرد را در کارنامه استاد لحاظ نماید.
2
ارائه گزارش شفاف هر جلسه تدریس خصوصی به مدیریت بلافاصله پس از اتمام جلسه
3
پرداخت حق کمیسیون که توسط مدیریت موسسه تعیین می گردد.
4
اعلام انصراف فوری به مدیریت در صورتی که به هر دلیلی دیگر قصد تدریس وجود ندارد.
5
پاسخگویی سریع و آنی به تماس های  مدیریت.
6
عدم انعقاد قرارداد با شاگردان موسسه مدرس خوب بدون اطلاع مدیریت.
تذکرهر شاگردی که توسط موسسه مدرس خوب به یکی از اساتید ارجاع می شود، تا هر زمان (هر ترم یا هرسالی) و در هر درسی که با استاد مذکور کلاس خصوصی برگزار کند چه کلاس با واسطه موسسه باشد چه بدون واسطه موسسه، استاد می بایست کمیسیون تدریس ها را پرداخت نماید حتی اگر موسسه از این موضوع بی خبر باشد یا سالها از اولین ارجاع موسسه گذشته باشد

*شرایط اختصاصی تدریس اساتید در موسسه تدریس خصوصی مدرس خوب
 
الف) دارا بودن حداقل مدرک لیسانس ترجیا
  رشته های : مربی مهدکودک و آمادگی - آموزش ابتدایی - علوم تربیتی روانشناسی و  رشته های مرتبط

ب)سابقه کار مرتبط 
پ) دارا بودن فن بیان و توانایی در انتقال مطالب.
ت) آشنایی با شیوه های نوین تدریس در رشته خود.

تذکر: دانش آموختگان ممتاز و دارای سابقه تدریس بیشتر، در اولویت قرار دارند.

 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 96
:: ارسال شده در: تدریس خصوصی اول , هزینه تدریس خصوصی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [دوشنبه 10 ارديبهشت 1397 ] [ 12:21]
تاریخ

 

شعر نشانه آ،ا

آ اولم آ اول    در اولم در اول

قد درازی دارم   بر سر کلاهی دارم

ا غیر اول هستم  وسط و آخر هستم

 

در اول جا ندارم بر سر کلاه ندارم

 

 


 

شعر نشانه بـ ، ب

بـ غیر آخر هستم در آخر ننشستم

رو خط دنباله دارم     در زیر یک نقطه دارم

در اول با هستم  وسط آبا هستم

می دانی جایم کجاست؟   جایم آخر آخر هاست

در زیر یک نقطه دارم   کشیده نیست صدایم

من آخر آب هستم        در آخر باب هستم


 

 

شعر نشانه پـ ، پ

 

پـ هستم و پـ هستم         پـ غیر آخر هستم

 

سه نقطه دارم در زیر   آمدم اول پیر

 

پ هستم و پ هستم همیشه آخر هستم

 

آمدم آخر توپ    نشستم آخر سوپ

 


 

 

شعر نشانه تـ ،ت

 

ما دوتا شکل ت ایم         هر دوتا هم صداییم

 

در تاب و در توپ هستیم دو جای توت هستیم

 

یه شکلم غیر آخر       شکل دیگم ت آخر

 


 

 

شعر نشانه ثـ ، ث

 

ثـ هستم و ثـ هستم          ثـ غیر آخر هستم

 

با (س) هم صدا هستم    از آنها جدا هستم

 

در ثانیه در کثیف اول و وسط هستم

 

ث هستم و ث هستم همیشه آخر هستم

 

آخر مبعوث هستم      آخر باعث هستم

 


 

 

نشانه جـ ، ج

 

جـ غیر آخر هستم      در آخر ننشستم

 

یک نقطه دارم در زیر   هستم وسط انجیر

 

اول جوان میام   وسط فنجان میام

 

میدانی جایم کجاست     جایم آخر آخر هاست

 

من آخر پنج هستم       آخر نارنج هستم

 


 

 

شعر نشانه چـ، چ

 

ما دونفر برادر  غیر آخر و آخر

 

سری خمیده داریم      در زیر سه نقطه داریم

 

در چوپان و در مورچه   اول و وسط هستیم

 

آخر قارچ و پچ پچ      همیشه پیدا هستیم

 


 

شعر نشانه حـ ، ح

ما دونفر برادر  غیر آخر و آخر

با هـ همصدا هستیم          از آنها جدا هستیم

هیچ نقطه ای نیست با ما     نه در پایین و نه بالا

در حامد و محمد  اول و وسط هستیم

 

در صلح و تفریح، ما         آخر آخر هستیم

 


شعر نشانه خـ ، خ

خـ غیر آخر هستم      در آخر ننشستم

اول خانه هستم         وسط شاخه هستم

خ هستم و خ هستم      همیشه آخر هستم

در ملخ و میخ هستم         من آخر سیخ هستم

 

 


 

 

شعر نشانه د

د کمر شکسته     پیش همه نشسته

کمری دولا داره   اخلاقی زیبا داره

نشسته شاد و خندان     در باد و داد و نادان

 


 

 

شعر نشانه ذ

ذ هستم و ذ هستم همسایه د هستم

من ذالم و من ذالم     کمری دولا دارم

شکلی دارم مثل دال     رو پیشانی دارم خال

این خال همان نقطه است روی سرم خفته است

آمده ام در لذت  در لذیذ و در ذرت


 

 

شعر نشانه ر

 

کودک خوب و نازم      من سرسره می سازم

 

شکل سرسره دارم        در سر نقطه ندارم

 

در اول رود هستم       وسط ابرو هستم

 

در آخر بار هستم       آخر سوسمار هستم

 

 


 

 

شعر نشانه ز

شکل سرسره دارم      در سر یه نقطه دارم

هستم با «ر» برابر          ولی یک نقطه بر سر

در اول زن هستم        وسط سوزن هستم

در آخر باز میام      آخر ساناز میام

 


 

 

 

شعر نشانه ژ

شکل سرسره دارم        در سر سه نقطه دارم

اول ژاله میام   وسط مژده میام

آخر گاراژ هستم        آخر پاساژ هستم


 

 

شعر نشانه سـ ،س

 

ما هستیم دو برادر     غیر آخر و آخر

 

ما، شکل شانه داریم         سه تا دندانه داریم

 

در داس و سبد هستیم    وسط اسد هستیم

 


 

 

شعر نشانه شـ ، ش

 

ما دو نفر برادر غیر آخر و آخر

 

سه تا دندانه داریم         رویش سه نقطه داریم

 

در اول شب هستیم       وسط دیشب هستیم

 

در آخر آش میام        آخر داداش میام

 


 

 

شعر نشانه صـ ، ص

 

ما دوتا ص هستیم      اول و آخر هستیم

 

با سین هم صدا هستیم   از آنها جدا هستیم

 

اول صورت میایم        وسط قصه میایم

 

ما اول صبر میایم      آخر خالص میایم

 


 

 

شعر نشانه ضـ ، ض

 

ضـ هستم و ضـ هستم     در آخر ننشستم

 

در ضامن و ریاضی       اول وسط هستم

 

ض هستم و ض هستم همیشه آخر هستم

 

در مریض و در عوض      بگو کجا نشستم؟

 


شعر نشانه ط

بچه ها من طا هستم         با ت هم صدا هستم

در سر نقطه ندارم      یک شکل بیشتر ندارم

در طاهر و در فاطمه        اول و وسط هستم

آخر وسط منم     آخر فقط منم


 

شعر نشانه ظ

 

ظا هستم و ظا هستم         با همه آشنا هستم

 

با «ز» همصدا هستم          از شکلش جدا هستم

 

یک شکل دارم بچه ها    یک نقطه دارم بالا

 

اول ظالم میام   وسط ناظم میام

 

آمدم در محافظ   آخر خداحافظ

 



 

شعر نشانه عـ ، ـع، ـعـ ، ع

عین غیر آخر هستم اول و وسط هستم

مرا ببین در عادل در شاعر و در عاقل

من عین وسط هستم       باز کرده ام دو دستم

در شعر و بعد میام     با عید و عبد میام

عین آخر چسبانم من دوستی مهربانم

مرا ببین در بع بع     در موقع و مربع

آمده ام، در شجاع نشسته ام در دفاع



شعر نشانه غـ ، ـغـ ، ـغ، غ

ما چهار تا برادر وسط و غیر آخر

هم تنهاییم، هم چسبان  مهربان و خندان

با «ق» همصدا هستیم    از شکلش، جدا هستیم

اول غنچه هستیم  وسط جغد هستیم

میام من آخر تیغ میشینم آخر باغ

 


 

 

شعر نشانه فـ ، ف

فـ غیر آخر هستم       در آخر ننشستم

اول فنر میام          وسط دفتر میام

ف هستم و ف هستم تنهای تنها هستم

من آخر کیف هستم       آخر ردیف هستم


 

 

شعر نشانه قـ ، ق

 

ما دو تا شکل قافیم        هر دوتا هم صداییم

 

در ساق و ساقه هستیم   دو جای قایق هستیم

 

اول و آخر میام        وسط باقر میام

 


 

 

شعر نشانه کـ ، ک

 

کـ هستم و کـ هستم     کـ غیر آخر هستم

 

اول کمرو هستم         وسط نیکو هستم

 

ک هستم و ک هستم همیشه آخر هستم

 

در اردک و در نمک      آخر لک لک هستم

 


 

 

نشانه گـ ، گ

 

گـ هستم و گـ هستم     گـ غیر آخر هستم

 

در اول گوش هستم       وسط خرگوش هستم

 

گ هستم و گ هستم همیشه آخر هستم

 

آخر برگ من هستم کنار سنگ من هستم

 


 

 

نشانه لـ ، ل

 

لـ هستم و لـ هستم         لـ غیر آخر هستم

 

اول لیوان هستم        وسط گلدان هستم

 

دو جای لو لو هستم         وسط بالا هستم

 

ل هستم و ل هستم      همیشه آخر هستم

 

در آخر گل هستم        آخر بلبل هستم

 


 

 

شعر نشانه مـ ، م

 

ما هستیم، دو تا خواهر غیر آخر و آخر

 

رو خط دنباله داریم        رویش نقطه نداریم

 

اخلاق نازی داریم      دم درازی داریم

 

در اول مار هستیم وسط آمار هستیم

 

آمدیم آخر دم    نشستیم آخر نم

 


 

 

شعر نشانه نـ ، ن

 

ما دو نفر برادر غیر آخر و آخر

 

دو شکل خوشگل داریم    یک نقطه در دل داریم

 

اول نبات هستیم        وسط انبار هستیم

 

دو جای آنان هستیم     آخر داستان هستیم

 


 

 

شعر نشانه و

 

کوچولویم کوچولو       با (و) دوم دوقولو

 

من که یک شکلی هستم    در همه جا نشستم

 

اول ویران هستم        وسط ناودان هستم

 

آمده ام در باور      در سرور نشستم آخر

 


 

 

 

شعر نشانه ه، هـ، ـه، ـهـ

ما، چهار تابرادر وسط و غیر آخر

هم تنهاییم، هم چسبان  مهربانیم و خندان

اول هوا هستیم   وسط بهار هستیم

در سیاه و در گیاه     در بِه و در نُه هستیم

 

 


 

 

شعر نشانه ایـ ، یـ ، ی ، ای

 

ایـ  اول هست همیشه    جایش عوض نمیشه

 

در این و ایمان میاد       اول ایران میاد

 

یـ وسط مهربونه  در وسط ها می مونه

 

آمده وسط دیر          نشسته وسط سیر

 

ی آخر خوب میدونه که در آخر می مونه

 

نشسته است در ساری     در آبی و آزادی

 


 

شعر نشانه اِ ، _ِ ، ه ، ـه

 

اِ اول است همیشه      جایش عوض نمیشه

 

آمده است در انسان          نشسته است در اِمکان

 

دوم خوب می دونه     زیر شکل ها می مونه

 

آمده است در پدر       در نادر و در پسر

 

ـه چسبان هست در آخر   دوست است با غیر آخر

 

آمده است در نامه      در آخر برنامه

 

ه آخر دایم تنهاست          دایم با یک شکلی هاست

 

آمده است در کوزه      نشسته است در موزه


شعر نشانه خوا

با هم هستیم سه صدا    اما داریم دو صدا

نوشته میشوم من        خوانده نمی شوم من

در خواهر و در خواب هستم        در رختخواب نشستم

در هر جایی که هستم    من بی صدا نشستم

شعر نشانه __ّ_

داستان تشدید این است  چه داستانی شیرین است

اگر دیدی شکلی را      نشسته است در دو جا

در دو تا بخش جدا      با هم داشتند یک صدا

یکی کناره گیرد  جایش تشدید نشیند

شکلی دندانه دار است   رو دیگری سوار است

دیده شود در تکّه       در مکّه و در سکّه


 

شعر نشانه اَ ،

در اولم همیشه   جایمعوض نمیشه

قد دراز دارم    کلاه را کج میذارم

آمده ام در اَنبار اول اَبر و اَنار

دوم روی شکل هاست    جایش همیشه بالاست

سواری می خورد او     _َ دوم کوچولو

آمده در بَرادَر   نشسته در بَرابَر


شعر نشانه او ، و

او اول هر جا آمد تنها و تنها آمد

ای بچه های دانا کشیده است این صدا

«و» دوم خوب می داند   در اول نمی ماند

اول نبوده جایش  کشیده است صدایش

آخر اَبرو میاد   او وسط دود میاد


شعر نشانه اُ ،

اُ اولم اُ اول    همیشه هستم اول

در اُمید در اُردک همیشه هستم اول

هستم و _ُ هستم          -ُ غیر اول هستم

سوارم روی شکل ها      گردش کنم با آن ها

نشسته ام روی بُز دیده شوم روی رُز

 


 

 

 نشانه و -ُ استثنا

صدای (و) بالا است      صدایش آشنا است

اگر صدایش بالاست       جایش پایین پایین هاست

بین در خود و روشن     جایش به خوبی پیداست

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 183
:: ارسال شده در: فارسی , املا تصویری فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [سه شنبه 14 فروردين 1397 ] [ 12:59]
تاریخ

طرح درس نشانه ای 

 

 

-          اهداف کلی :

درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با شکل و صدای نشانه ( ایـ یـ ی ای )وتشخیص آن در کلمات آشناشوند.

اهداف جزئی :

درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با موارد زیر آشنا شوند:

-          صدای (ایـ یـ ‌ی ای )

-          تلفظ صحیح آن

-          نوشتن صحیح صدا

-          محل قرار گرفتن آن در کلمه و قوائد آن

-          تشخیص صدای ایـ یـ ‌ی ای) در اول و  وسط و آخر کلمات

-          محل قرار گرفتن آن در جدول

-          احساس علاقه مندی به ایران

-          آشنایی با اقوام ایرانی

-          آشنایی با نقشه ایران

-          شهرهای مهم ایران

-          آشنایی با رنگ های مختلف (سفید آبی سرمه ای و

-          آشنایی با رنگ های پرچم ایران

اهداف رفتاری :

دانش آموز در پایان درس بتواند :

 با آزمونی سوالات داده شده را انجام دهد که سوالات عبارتند از :

-          دور صدای (یـ  )  وسط  را خط بکشد .(روانی حرکتی)

-          دور صدای (ی) آخر را خط بکشد . (روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با یکی از شکل صدای (ایـ یـ ‌ی ای) کامل کند . .(روانی حرکتی)

-          هر کدام از شکل صدای (ایـ یـ ‌ی ای) را صحیح بنویسد . .(روانی حرکتی)

-          ترکیب ها را با صدای داده شده کامل کند . (روانی حرکتی )

-          نام تصاویر داده شده را بنویسد .(روانی حرکتی)

-          صدای (ایـ یـ ‌ی ای) را در جدول نشان دهد . .(روانی حرکتی)

-          تمرینات را با علاقه انجام دهد . (عاطفی)

-          پرچم چند کشور را نقاشی کند . (روانی حرکتی)

-          نام چند تا از اقوام ایرانی را نام ببرد . (دانشی)

نام چند شهر معروف را نام ببرد .  (دانشی)

:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 59
:: ارسال شده در: فارسی , طرح درس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [شنبه 26 اسفند 1396 ] [ 22:17]
تاریخ

طرح درس نشانه ظ 

 

 

-          اهداف کلی :درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با شکل و صدای نشانه (  ظ     (وتشخیص آن در کلمات آشناشوند.

اهداف جزئی :

درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با موارد زیر آشنا شوند:

-          صدای (ظ)

-          تلفظ صحیح آن

-          نوشتن صحیح صدا

-          محل قرار گرفتن آن در کلمه و قوائد آن

-          کلماتی که صدای اول آن (ظ) باشد

-          محل قرار گرفتن آن در جدول

-          تشخیصنشانه )ظ( درکلماتمختلف

-          شناختمکه» بهعنوانخانهخدا

اهداف رفتاری :

دانش آموز در پایان درس بتواند :

 با آزمونی سوالات داده شده را انجام دهد که سوالات عبارتند از :

-          دور صدای (ظ) را خط بکشد .(روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با صدای (ظ) کامل کند .(روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با صدای (ظ) کامل کند . (روانی حرکتی)

-          صدای (ظ) را در جدول نشان دهد  .(روانی حرکتی)

-          تمرینات را با علاقه انجام دهد . (عاطفی)

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 91
:: ارسال شده در: فارسی , طرح درس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [شنبه 26 اسفند 1396 ] [ 21:59]
تاریخ

طرح درس نشانه ط 

 

 

 

-          اهداف کلی :

-          کلی:درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با شکل و صدای نشانه (   ط    (وتشخیص آن در کلمات آشناشوند.

اهداف جزئی :

درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با موارد زیر آشنا شوند:

-          صدای (ط )

-          تلفظ صحیح آن

-          نوشتن صحیح صدا

-          محل قرار گرفتن آن در کلمه و قوائد آن

-          کلماتی که صدای اول آن (ط ) باشد

-          محل قرار گرفتن آن در جدول

-          تشخیصنشانه )ط( درکلماتمختلف

اهداف رفتاری :

دانش آموز در پایان درس بتواند :

 با آزمونی سوالات داده شده را انجام دهد که سوالات عبارتند از :

-          دور صدای (ط ) را خط بکشد .(روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با صدای (ط ) کامل کند .(روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با صدای (ط) کامل کند . (روانی حرکتی)

-          صدای (ط ) را در جدول نشان دهد  .(روانی حرکتی)

-          تمرینات را با علاقه انجام دهد . (عاطفی)


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 95
:: ارسال شده در: فارسی , طرح درس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [پنجشنبه 24 اسفند 1396 ] [ 20:16]
تاریخ

طرح درس نشانه غ 

 

 

 

-          اهداف کلی :

-          درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با شکل و صدای نشانه (   غ    (وتشخیص آن در کلمات آشناشوند.

اهداف جزئی :

درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با موارد زیر آشنا شوند:

-          صدای (غ )

-          تلفظ صحیح آن

-          نوشتن صحیح صدا

-          محل قرار گرفتن آن در کلمه و قوائد آن

-          کلماتی که صدای اول آن (غ ) باشد

-          محل قرار گرفتن آن در جدول

-          تشخیصنشانه )غ( درکلماتمختلف

اهداف رفتاری :

دانش آموز در پایان درس بتواند :

 با آزمونی سوالات داده شده را انجام دهد که سوالات عبارتند از :

-          صداونشانهغراتشخیصدهدوبنویسد.)شناختی- درکوفهم(

-          کلماتمختلفراکهبانشانهغدردرسآمدهپیداکند.)شناختی -دانش(

-          کلماتمختلفراکهبانشانهغدردرسآمدهبنویسد.)شناختی -دانش(

-          کلمات ناقص را با صدای (غ) کامل کند . (روانی حرکتی)

-          صدای (غ ) را در جدول نشان دهد  .(روانی حرکتی)

-          تمرینات را با علاقه انجام دهد . (عاطفی)


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 64
:: ارسال شده در: فارسی , طرح درس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [پنجشنبه 24 اسفند 1396 ] [ 20:2]
تاریخ

طرح درس نشانه ع 

 

 

 

-          کلی:درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با شکل و صدای نشانه (    ع     (وتشخیص آن در کلمات آشناشوند.

اهداف جزئی :

درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با موارد زیر آشنا شوند:

-          صدای ( ع)

-          تلفظ صحیح آن

-          نوشتن صحیح صدا

-          محل قرار گرفتن آن در کلمه و قوائد آن

-          کلماتی که صدای اول آن ( ع) باشد

-          محل قرار گرفتن آن در جدول

-          تشخیصنشانه ) ع( درکلماتمختلف

اهداف رفتاری :

دانش آموز در پایان درس بتواند :

 با آزمونی سوالات داده شده را انجام دهد که سوالات عبارتند از :

-          دور صدای ( ع) را خط بکشد .(روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با صدای ( ع) کامل کند .(روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با صدای (ع) کامل کند . (روانی حرکتی)

-          صدای ( ع) را در جدول نشان دهد  .(روانی حرکتی)

-          تمرینات را با علاقه انجام دهد . (عاطفی)

 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 105


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [پنجشنبه 24 اسفند 1396 ] [ 19:44]
تاریخ

طرح درس نشانه ی

 

                 

 

طرح درس نشانه ی برای دبیران محترم پایه اول دبستان به صورت رایگان در سایت بارگزاری شده است، امیدوارم مورد توجه شما همکاران عالی قدر قرار گیرد و سایت ما را به همکاران و والدین دانش آموزان پایه اول معرفی نمایید. برای دانلود طرح درس نشانه ی روی لینک دانلود کلیک نمایید.

 

 

طرح درس نشانه ی

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 84
:: ارسال شده در: فارسی , طرح درس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [پنجشنبه 10 اسفند 1396 ] [ 22:28]
تاریخ

طرح درس نشانه گ

 

                 

 

طرح درس نشانه گ

 

طرح درس نشانه گ برای دبیران محترم پایه اول دبستان به صورت رایگان در سایت بارگزاری شده است، امیدوارم مورد توجه شما همکاران عالی قدر قرار گیرد و سایت ما را به همکاران و والدین دانش آموزان پایه اول معرفی نمایید. برای دانلود طرح درس نشانه گ روی لینک دانلود کلیک نمایید.

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 127
:: ارسال شده در: فارسی , طرح درس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [پنجشنبه 10 اسفند 1396 ] [ 22:22]
تاریخ

طرح درس نشانه ک

هدف کلی:درپايان درس انتظارمي رود دانش آموزان با شکل و صدای نشانه (  کـ ک   (وتشخیص آن در کلمات آشناشوند.

اهداف جزئی :

ازفراگيران انتظارميرود درپايان تدريس:

1.مفهوم مورد نظر را دریافت کند.

 

2.کلمات با نشانه ک را تشخیص دهد.

 

3.کلماتی که نشانه ک در قسمت های مختلف آنها بکار رفته را بیان کنند.

 

4.بتواند کلماتی که نشانه ک در آنها بکار رفته را پیدا کند.

 

اهداف رفتاری :

دانش آموز در پایان درس بتواند :

 با آزمونی سوالات داده شده را انجام دهد که سوالات عبارتند از :

-          دور صدای (کـ ک)    را خط بکشد .( دانشی -روانی حرکتی)

-          کلمات ناقص را با یکی از شکل صدای (کـ ک) کامل کند . .(دانشی -روانی حرکتی)

-          هر کدام از شکل صدای (کـ ک) را صحیح بنویسد . .(روانی حرکتی)

-          نام تصاویر را بنویسد .(دانشی -روانی حرکتی)

-          با کلمات درهم ریخته جمله بنویسد . (روانی حرکتی)

-          با کلمات داده شده جمله بسازد . (روانی حرکتی)

-          صدای (کـ ک) را در جدول نشان دهد . .(روانی حرکتی)

-          تمرینات را با علاقه انجام دهد . (عاطفی)


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 135
:: ارسال شده در: فارسی , طرح درس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [پنجشنبه 10 اسفند 1396 ] [ 22:10]
تاریخ
آخرین مطالب ارسالی
تدریس خصوصی اول دبستان تاریخ : چهارشنبه 26 دی 1397
درباره ما تاریخ : پنجشنبه 12 دی 1398
طرح درس نشانه های فارسی اول دبستان تاریخ : جمعه 29 شهریور 1398
تکلیف نشانه های فارسی تاریخ : یکشنبه 28 بهمن 1397
داستان های شهرک الفبا تاریخ : شنبه 27 بهمن 1397
نحوه تدریس نشانه های اول دبستان تاریخ : شنبه 27 بهمن 1397
نقاشی و رنگ آمیزی نشانه های اول دبستان تاریخ : جمعه 26 بهمن 1397
آموزش نشانه چ اول دبستان تاریخ : جمعه 26 بهمن 1397
کتاب کار ریاضی اول دبستان تاریخ : سه شنبه 23 بهمن 1397
آموزش نشانه ص تاریخ : دوشنبه 22 بهمن 1397
آموزش نشانه غ تاریخ : دوشنبه 22 بهمن 1397
تکلیف هفتگی اول دبستان تاریخ : سه شنبه 02 بهمن 1397
کانال تلگرام اول دبستان تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
آموزش نشانه گ تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
کاربرگ فارسی اول دبستان تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
اختلالات یادگیری در املا تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
پیک نشانه و تاریخ : چهارشنبه 19 دی 1397
پیک نشانه ت تاریخ : چهارشنبه 19 دی 1397
تکلیف نشانه ی تاریخ : دوشنبه 10 دی 1397
تکلیف نشانه ی خوا تاریخ : دوشنبه 10 دی 1397
آموزش نشانه خ تاریخ : دوشنبه 03 دی 1397
آموزش نشانه ف تاریخ : چهارشنبه 07 آذر 1397
تکلیف نشانه د تاریخ : دوشنبه 16 مهر 1397
پیک نشانه د تاریخ : سه شنبه 16 مرداد 1397
پیک تابستانه اول دبستان تاریخ : شنبه 13 مرداد 1397
آموزش نشانه ز تاریخ : شنبه 23 تیر 1397
دیکته نشانه غ کلاس اول دبستان تاریخ : شنبه 23 تیر 1397
آموزش نشانه ر تاریخ : جمعه 22 تیر 1397
کتاب راهنمای سوادآموزی تاریخ : سه شنبه 19 تیر 1397
آموزش نشانه ی ﺳ ، س تاریخ : دوشنبه 18 تیر 1397
صفحات سایت
Search Engine Submission - AddMe
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 235
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 931
باردید دیروز باردید دیروز : 214
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 22
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 27
بازدید هفته بازدید هفته : 1,145
بازدید ماه بازدید ماه : 1,438
بازدید سال بازدید سال : 83,745
بازدید کلی بازدید کلی : 277,779

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.204.229.70
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir

نایت اسکین