پاسخگویی آنلاین

تدریس خصوصی اول | معلم اول تهران

اساتید مجرب

مجموعه ای از معلم های رسمی آموزش و پرورش ، معلم های مدارس غیر انتفاعی ، تیزهوشان در مدرس خوب حضور دارند.

ادامه

درستی رزومه معلمان

مدرس خوب با همه معلم ها مصاحبه‌ی حضوری داشته است. از همه معلم ها تصاویر مدارک آنها دریافت شده است.

ادامه

بهترین قیمت کلاس

معلم های مدرس خوب، نسبت به سایر معلم ها با رزومه بهتر و مشابه، قیمت مناسب تری دریافت می کنند.

ادامه

تخصصی ترین مرکز پایه اول

معلم اول تنها سایتی است که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی، آموزش و تولید محتوای آموزشی پایه اول ابتدایی فعالیت دارد.

ادامه

مشاوره و پشتیبانی رایگان

مشاوره و پشتیبانی رایگان دانش آموز توسط مشاوران حرفه ای و با تجربه پایه اول ابتدایی و پيگيري مستمر درسي ونظارت بر پيشرفت تحصيلي تا اتمام سال تحصیلی جاری

ادامه

فارسی اول دبستان درس هفتم استخر

فارسی اول دبستان درس هفتم استخر

فارسی اول دبستان درس هفتم استخر

اهداف درس هفتم فارسی اول ابتدایی استخر گوش شنوا

١ معرفی صدا و نشانهٔ (ِا ه ه ) و (ش ش)
٢ تشخيص صدای (ِا ه ه) و (ش ش) در اوّل، وسط و آخر کلمات
٣ توانايی خواندن و نوشتن کلمات با حروف خوانده شده
٤ آشنايی با استخر و شنا
٥ رعايت نکاتی ايمنی در ورزش ها به خصوص شنا
٦ آشنايی با اعضای مختلف بدن مثل گوش، چشم و… و راه های مراقبت از آنها

فارسی اول دبستان درس هفتم

فارسی اول دبستان درس ایران

فارسی اول دبستان درس ایران

https://rozup.ir/view/3565924/%D9%81-%D8%A7-6.png

اهداف درس ششم فارسی اول ابتدایی ايران سرباز

١ معرفی صدا و نشانهٔ (اي ي ی ) و (ز)
٢ تشخيص صدای (اي ي ی ای) و (ز) در اوّل، وسط و آخر کلمات
٣ توانايی خواندن و نوشتن کلمات با حروف خوانده شده
٤ آشنايی با کشور ايران و علاقه مندی به آن
٥ آشنايی با اقوام ايرانی (لُر، ترک، کرد، عرب و …)
٦ آشنايی با نقشهٔ ايران
٧ آشنايی با رنگ های مختلف (سفيد، آبی، سرمه ای و…)
٨ آشنايی با رنگ های پرچم ايران
٩ تقويت روحيهٔ دفاع از ميهن اسلامی
١٠ آشنايی با نام درياهای شمال و جنوب کشور

فارسی اول دبستان درس مادر

فارسی اول دبستان درس مادر 

https://rozup.ir/view/3565912/%D9%81-%D8%A75.png

اهداف درس پنجم فارسی اول دبستان مادر نان

١ معرفی صدا و نشانهٔ (ر ) و (ن ن)
٢ تشخيص صدای (ر) و (ن ن) در اوّل، وسط و آخر کلمات
٣ توانايی خواندن و نوشتن کلمات با حروف خوانده شده
٤ آشنايی با پديده های (ابر، باد، باران)
٥ آشنايی با نان و فرايند توليد آن
٦ رعايت پوشش مناسب در روزهای بارانی
٧ ايجاد علاقه به همکاری در انجام کارهای خانواده

اضافه کردن بازی به کلاس درس اول

اضافه کردن بازی به کلاس درس اول

بسیاری از مردم بر این باورند که بازی ها جایی در کلاس ندارند. با این حال، بازی‌ها در واقع می‌توانند یک ابزار یادگیری ارزشمند، به‌ویژه برای کودکان خردسال باشند. بازی ها به کودکان کمک می کند تا مفاهیم مهم تحصیلی را به شیوه ای سرگرم کننده و جذاب یاد بگیرند. آنها همچنین همکاری و کار گروهی را ترویج می کنند. علاوه بر این، بازی‌ها می‌توانند از فعالیت‌های سنتی‌تر مانند سخنرانی‌ها و کتاب‌های کار، استراحت بسیار لازم را فراهم کنند.

البته همه بازی‌ها برابر نیستند. مهم است که بازی هایی را انتخاب کنید که برای گروه سنی مناسب باشد و با برنامه درسی همخوانی داشته باشد. بازی ها را می توان برای آموزش طیف گسترده ای از مفاهیم و مهارت ها، از حروف الفبا گرفته تا جمع استفاده کرد. و از آنجایی که بازی‌ها لذت‌بخش هستند، به جذب دانش‌آموزان و ایجاد انگیزه نیز کمک می‌کنند. برای مثال، در کلاس اول، دانش‌آموزان ممکن است با انجام یک بازی درباره منظومه شمسی بیاموزند که در آن سیارات را با ویژگی‌هایشان شناسایی می‌کنند. یا ممکن است با انجام یک بازی مرتب سازی با انواع مختلف زباله، اهمیت بازیافت را بیاموزند. با گنجاندن بازی‌های بیشتر در کلاس، می‌توانیم فرصت‌هایی را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم تا به روشی سرگرم‌کننده و جذاب یاد بگیرند.

 

11 روش ساده برای افزودن بازی بیشتر در کلاس درس

11 روش ساده برای افزودن بازی بیشتر در کلاس درس

به عنوان یک معلم مهدکودک یا کلاس اول، شما می خواهید دانش آموزانتان درگیر باشند و از یادگیری لذت ببرند. خوشبختانه، راه‌های زیادی برای اضافه کردن بازی بیشتر در کلاس و حفظ یادگیری دانش‌آموزان وجود دارد. در اینجا 11 نکته ساده وجود دارد که به شما کمک می کند یادگیری را شبیه بازی در کلاس درس خود کنید.

چرا بازی در کلاس مهم است؟(برای مطالعه این مقاله کلیک کنید)

 نمونه هایی از یادگیری از طریق بازی در کلاس درس (برای مطالعه هر مورد روی آن کلیک کنید)

 1. تفریحات بیشتری را در کلاس درس با بازی ها اضافه کنید

2. با استفاده لمس مواد و اشیا توسط دست، بازی بیشتری را در کلاس درس اضافه کنید.

3. با ترکیب حرکات، بازی بیشتری را در کلاس درس اضافه کنید.

4. با استفاده از عروسک های خیمه شب بازی سرگرمی های بیشتر در کلاس درس اضافه کنید.

5. دانش آموزان را برای یادگیری به بیرون ببرید.

6. مراکز آموزشی مبتنی بر بازی را به کلاس درس خود اضافه کنید.

7. بازی بیشتر در کلاس را با فناوری اضافه کنید.

8. تخیل و ماجراجویی را به درس های خود اضافه کنید.

9. یادگیری را شبیه بازی با یک سفر میدانی کنید.

10. با یادگیری پروژه ای، بازی بیشتری را در کلاس درس اضافه کنید.

11. به دانش آموزان اجازه دهید تا در کلاس درس بازی آزاد داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

چرا بازی در کلاس مهم است؟

چرا بازی در کلاس مهم است؟

 بازی برای رشد کودکان خردسال ضروری است. از طریق بازی، کودکان این فرصت را دارند که دنیای خود را کشف کنند، نقش های جدید را امتحان کنند و روش های مختلف انجام کارها را آزمایش کنند. آنها همچنین مهارت های اجتماعی مهمی مانند اشتراک گذاری، همکاری و ارتباط را می آموزند. علاوه بر این، بازی ابزار قدرتمندی برای کودکان فراهم می کند تا احساسات خود را بیان کنند و از طریق مشکلات عاطفی کار کنند.

 در یک کلاس ابتدایی، بازی باید بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند یادگیری باشد. با گنجاندن بازی در درس ها و فعالیت ها، معلمان می توانند به دانش آموزان خود آموزش جامعی ارائه دهند که به آنها کمک می کند تا از نظر تحصیلی، عاطفی و اجتماعی رشد کنند.

بازی رایگان در مقابل بازی ساختاریافته در کلاس درس

 وقتی صحبت از کلاس های ابتدایی می شود، دو نوع اصلی بازی وجود دارد - ساختار یافته و رایگان. بازی ساختاریافته جایی است که معلم فعالیت یا بازی خاصی را برای دانش آموزان فراهم می کند. این می تواند هر چیزی باشد، از یک درس ریاضی که از بلوک ها برای ساختن برج ها استفاده می کند، تا یک درس سوادآموزی که در آن دانش آموزان داستانی را اجرا می کنند. از سوی دیگر، بازی آزاد زمانی است که به دانش آموزان آزادی داده می شود تا فعالیت خود را انتخاب کنند. آنها ممکن است با اسباب بازی بازی کنند، با بلوک بسازند یا کتاب بخوانند.

 در حالی که هر دو نوع بازی مفید هستند، هر کدام مزایای خاص خود را دارند. بازی ساختاریافته به حمایت از اهداف آموزشی کلاس کمک می کند، در حالی که بازی آزاد به دانش آموزان اجازه می دهد تا علایق خود را کشف کنند و خلاقیت را توسعه دهند. در نهایت، هر دو نوع بازی برای یک آموزش جامع مهم هستند.

 

چگونه مراکز مطالعه را بدون وقفه مدیریت می کنید؟

چگونه مراکز مطالعه را بدون وقفه مدیریت می کنید؟

شما هیجان زده هستید که مراکز مطالعه خود را در کلاس درس خود راه اندازی کنید و قصد دارید از آنها در طول زمان آموزشی گروه کوچک خود استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که دانش‌آموزان بر سر کار باقی می‌مانند و از وقفه اجتناب می‌کنند؟

با چند نکته و ترفند ساده، راه اندازی مراکز مطالعه با وقفه های کمتر را می توان به راحتی انجام داد!

چگونه مراکز مطالعه را بدون وقفه مدیریت می کنید؟

4 استراتژی ساده وجود دارد:

    تعداد دانش آموزان را محدود کنید

    از تایمر استفاده کنید

    مدیران مراکز آموزشی را تعیین کنید

    علائم دستی را به دانش آموزان آموزش دهید.

بیایید به این چهار راهبرد ساده برای استفاده در زمان مرکز سوادآموزی نگاهی عمیق‌تر بیندازیم که دانش‌آموزان را در کار نگه می‌دارد و به شما امکان می‌دهد در گروه‌های کوچک سر میز مطالعه خود کار کنید.

محدود کردن تعداد دانش آموزان

یکی از بهترین راه‌ها برای مدیریت ایستگاه‌های خود و جلوگیری از وقفه در طول آموزش خواندن گروهی کوچک، محدود کردن تعداد دانش‌آموزان در هر مرکز مطالعه است. هر چه تعداد دانش آموزان ابتدایی بیشتری در هر ایستگاه داشته باشید، مشکلات بیشتری ممکن است رخ دهد. اگر گروه بزرگی از دانش‌آموزان دارید که با هم کار می‌کنند، ممکن است با هم مشاجره، قاطی کردن یا فریب دادن داشته باشید.

یکی از بهترین روش ها این است که گروه های خود را با حداکثر 4 دانش آموز در هر مرکز کلاس کوچک نگه دارید. در اتاقم متوجه شدم که حتی چهار دانش آموز خیلی زیاد هستند. اغلب اوقات سطح سر و صدا با 4 کودک افزایش می‌یابد، بنابراین من در نهایت مراکز مطالعه‌ام را تنها به 1 یا 2 دانش‌آموز در یک زمان محدود کردم. این کار باعث کاهش سر و صدا، مشکلات و وقفه های زمانی که دانش آموزان روی فعالیت های سوادآموزی کار می کردند، کاهش یافت.

از تایمر استفاده کنید

"معلم من تمام کردم. من باید الان چه کار کنم؟" اگر مدت زمان زیادی در کلاس درس بوده اید، این سوال را یکی دو بار در حرفه خود شنیده اید. هیچ چیز آزاردهنده‌تر از این نیست که در میانه آموزش گروه کوچک خود باشید، فقط زمانی که دانش‌آموزی به شما بگوید که کارش تمام شده است یا بخواهد بداند که در مراکز خواندن چقدر زمان باقی مانده است، او را قطع کند.

این مهم است که دانش آموزان متوجه شوند که باید برای مدت زمان مشخصی در ایستگاه های سوادآموزی یا وظایف مستقل خود بمانند. زمان مناسب برای عکاسی حدود 15-20 دقیقه است. این زمان برای شما کافی است تا بتوانید یک درس خوب در گروه کوچک خود داشته باشید و زمان مناسبی برای کار بقیه کلاس در مراکز خواندن مستقل خود داشته باشید.

اطمینان حاصل کنید که مراکز مطالعه شما فعالیت های سوادآموزی کافی دارند تا دانش آموزان را حداقل 15 تا 20 دقیقه درگیر خود نگه دارند. مواد متنوعی داشته باشند که بتوانند از آنها استفاده کنند و حداقل 3-4 بازی و فعالیت داشته باشند.

یک راه سرگرم کننده برای کمک به دانش آموزان در دانستن مدت زمانی که باید در مراکز مطالعه خود بمانند، استفاده از یک تایمر روی تخته است. در اینجا می توانید چند تایمر آنلاین سرگرم کننده پیدا کنید. تایمر خود را برای 15 تا 20 دقیقه تنظیم کنید و به دانش آموزان بگویید که باید تمام مدت در ایستگاه سوادآموزی خود بمانند بدون اینکه حرف شما را قطع کنند.

دانش آموزان می توانند با سرعت خود کار کنند و در عین حال مراقب زمان باشند. این نه تنها به آن‌ها کمک می‌کند تا روی کار خود متمرکز بمانند، بلکه به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدانند که چقدر دیگر باید روی فعالیت‌هایشان کار کنند. وقتی فقط کمی از زمان باقی مانده است، می توانید سریع اعلام کنید که به زودی زمان تغییر مراکز مطالعه فرا خواهد رسید.

مدیران مراکز آموزشی

راه دیگر برای جلوگیری از ایجاد وقفه در گروه‌های کوچک آموزشی و گروه‌های خواندن، تعیین یک مدیر مرکز یادگیری برای هر یک از مراکز سوادآموزی کلاس اول شماست. مدیران چندین مسئولیت مختلف از جمله کمک به سایر دانش آموزان در صورت نیاز در زمان گروه کوچک دارند. می توانید در هر مرکز تابلوهایی مانند این را با نام یا عکس مدیر آویزان کنید تا همه دانش آموزان بدانند مدیر هر مرکز مطالعه کیست.

هر چند وقت یکبار باید مدیران هر مرکز مطالعه را عوض کنید؟ من پیشنهاد می کنم همین مدیران را حداقل برای 9 هفته نگه دارید. این کار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و دانش آموزان با تغییر مداوم مدیران در مراکز مختلف گیج نمی شوند. در اینجا چند شغل برای مدیران مراکز آموزشی شما آورده شده است:

    مرکز نوشتن - مدادها را تیز کنید، در صورت نیاز کاغذ را جایگزین کنید

    مراکز فونیکس - مطمئن شوید که تمام قطعات بازی دست نخورده هستند، حروف مغناطیسی را سازماندهی کنید، برگه ها را جایگزین کنید

  مرکز کار کلمات- به دانش‌آموزان کمک کنید اگر بازی را نمی‌فهمند، برگه‌ها را جایگزین کنید، مدادها را تیز کنید

    مرکز فناوری - به دانش آموزان کمک کنید تا به برنامه های مختلف وارد شوند، رایانه ها را در پایان بلوک خواندن خود خاموش کنید

هنگام انتخاب مدیران مختلف، مطمئن شوید که دانش آموزانی را انتخاب کنید که توانایی انجام کار را دارند. مدیران مسئول خواهند بود که مطمئن شوند مرکز مطالعه آنها تمام لوازم مورد نیاز را دارد. آنها می توانند هر روز بررسی کنند که آیا نیاز به تعویض کاغذ، مداد رنگی یا مداد دارند یا خیر. مدیران مراکز آموزشی همچنین ایستگاه های سوادآموزی خود را در پایان وقت مرکز خواندن مرتب خواهند کرد.

در نهایت، دانش‌آموزانی را انتخاب کنید که می‌دانند چگونه وظایف را در هر مرکز خواندن انجام دهند. اگر دانش‌آموزی مشکل دارد یا نیاز به کمک دارد، می‌تواند از مدیر ایستگاه خود بخواهد که به او کمک کند تا اینکه در طول آموزش گروه کوچک شما را قطع کند. این یک فرصت عالی برای تشویق استقلال دانش‌آموزان در مراکز سوادآموزی کلاس اول و یکی از راه‌های آسان برای محدود کردن وقفه‌ها در زمان گروهی کوچک است. 

علامت های دست

در یک دنیای عالی، دانش‌آموزان بی‌صدا در مراکز خواندن کار می‌کنند و هرگز نیازی به قطع سخنان معلم ندارند. اما همه ما می دانیم که هرگز در مهدکودک یا کلاس اول کلاس اینطور نیست. شرایط اضطراری در مواقعی به وجود می‌آیند، به‌ویژه وقتی صحبت از استراحت می‌شود.

دریافتم که بهترین راه برای جلوگیری از وقفه و اجازه دادن به دانش‌آموزان برای خروج از کلاس ، آموزش علائم دستی به دانش‌آموزان است. هنگامی که معلم مشغول صحبت یا کار با دانش آموزان دیگر است، می توان از سیگنال های دستی استفاده کرد.

ما چند علامت دست مختلف داشتیم که در کلاس درس خود استفاده می کردیم. اگر دانش آموزان نیاز به استفاده از سرویس بهداشتی داشتند، بی سر و صدا به سمت میز گروه کوچک من می رفتند و دو انگشت خود را روی هم می گذاشتند (🤞🏼). این نماد دستشویی بود و من به سادگی می توانستم سرم را تکان دهم، بله، و آنها می توانستند در راه باشند. دانش آموز مجبور نبود حرفی بزند و من می توانستم بدون از دست دادن به کار با گروه کوچکم ادامه دهم.

علامت دست دیگری که استفاده کردیم برای نوشیدن آب بود. آنها به سادگی یک انگشت را روی لب های خود گذاشتند و من می دانستم که آنها درخواست نوشیدنی می کنند (🤫). هنگامی که در حال تدریس یک درس گروهی روی فرش، در حین آموزش گروهی کوچک یا در حین آزمایش هستید، از سیگنال های دستی استفاده کنید. در ابتدای سال به دانش‌آموزان سیگنال‌های مختلف دست خود را آموزش دهید و سپس یک نمودار لنگر بسازید که در صورت لزوم می‌توانند به آن مراجعه کنند.

 

 

 

برقراری ارتباط با دانش آموزان کلاس اول

برقراری ارتباط با دانش آموزان کلاس اول

با دانش آموزان خود ارتباط برقرار کنید

ایجاد روابط معنادار با دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین گام‌هایی است که معلم کلاس اول می‌تواند برای تضمین سالی موفق بردارد. برای مؤثر بودن، این روابط باید بر پایه اعتماد و احترام متقابل بنا شود.

 

اول، مهم است که هر دانش آموز را به عنوان یک فرد بشناسیم. علایق آنها چیست؟ چگونه آنها بهتر یاد می گیرند؟ آنها برای موفقیت به چه نوع حمایتی نیاز دارند؟ هنگامی که درک خوبی از دانش آموزان خود دارید، می توانید شروع به ایجاد روابط مثبت با آنها کنید.

 

این به معنای ایجاد یک محیط امن و پرورشی است که در آن همه احساس می کنند عضوی از یک تیم هستند. همچنین به معنای در دسترس بودن و نزدیک بودن است، به طوری که دانش آموزان احساس راحتی می کنند که با سؤالات یا نگرانی ها به سراغ شما بیایند.

 

پاسخگو دانستن دانش آموزان کلاس اول

  • 20:11
  • 156  بازدید

پاسخگو دانستن دانش آموزان کلاس اول

معلمان موفق انتظارات بالایی دارند و دانش آموزان خود را پاسخگو می دانند

همانطور که هر معلم با تجربه به شما خواهد گفت، کلید یک کلاس درس موفق، مدیریت رفتار است. برای ایجاد یک محیط یادگیری که در آن همه دانش‌آموزان بتوانند در آن پیشرفت کنند، تعیین انتظارات روشن و پاسخگویی همه ضروری است.

 

معلمان کلاس اول چالش منحصربه‌فرد برخورد با دانش‌آموزانی را دارند که هنوز در حال سازگاری با حضور در محیط مدرسه رسمی هستند. به این ترتیب، برای آنها مهم تر است که در مدیریت رفتار فعال باشند. معلمان کلاس اول با ایجاد انتظارات بالا و پاسخگو نگه داشتن دانش آموزان خود می توانند یک محیط یادگیری مثبت ایجاد کنند که پایه و اساس موفقیت آینده را تشکیل می دهد.

 

فارسی اول دبستان درس ششم سرباز

فارسی اول دبستان درس ششم

https://rozup.ir/view/3565924/%D9%81-%D8%A7-6.png

اهداف درس ششم فارسی اول ابتدایی ايران سرباز

١ معرفی صدا و نشانهٔ (اي ي ی ) و (ز)
٢ تشخيص صدای (اي ي ی ای) و (ز) در اوّل، وسط و آخر کلمات
٣ توانايی خواندن و نوشتن کلمات با حروف خوانده شده
٤ آشنايی با کشور ايران و علاقه مندی به آن
٥ آشنايی با اقوام ايرانی (لُر، ترک، کرد، عرب و …)
٦ آشنايی با نقشهٔ ايران
٧ آشنايی با رنگ های مختلف (سفيد، آبی، سرمه ای و…)
٨ آشنايی با رنگ های پرچم ايران
٩ تقويت روحيهٔ دفاع از ميهن اسلامی
١٠ آشنايی با نام درياهای شمال و جنوب کشور

مدرک دیجیتال مارکتینگ
به وب سایت ما خوش آمده اید

مدرس خوب

آموزشگاه مدرس خوب با بیش از 12 سال تجربه در زمینه تدریس خصوصی و مشاوره تحصیلی با همکاری اساتید دانشگاه، دبیران رسمی آموزش و پرورش و مشاوران تحصیلی متخصص در زمینه تدریس و مشاوره تحصیلی با جدیدترین متد های آموزشی آماده ارائه خدمات به شما معلمان ، والدین و دانش آموزان گرامی می باشد.

متن کامل

خدمات آموزشی ما

تدریس خصوصی

تجربه متفاوت در شیوه یادگیری با مدرسان مجرب و جزوات طراحی شده با جدیدترین روش های تدریس

مشاوره و تعیین سطح

تعیین سطح بصورت آزمون های شفاهی و کتبی برای شناخت پایه علمی و خصوصیات فردی دانش آموز صورت می گیرد

برگزاری آزمون

برگزاری آزمون های هدفدار منظم به منظور اطمینان از رفع مشکلات دانش آموز (ارایه کارنامه از روند تحصیلی به اولیا(

ارسال کاربرگ

کاربرگ های متناسب با هرجلسه تدریس از طریق واتس آپ برای والدین ارسال می گردد

خدمات آموزشی ما چه ویژگی هایی دارند؟

نظارت دقیق و ارزیابی عملکرد معلمان

مدرس خوب پیش از همکاری با اساتید رزومه آنها را به دقت بررسی می‌کند. بعد از همکاری هم نظارت دقیق و دائمی بر عملکرد اساتید وجود دارد . ادامه

امکان برگزاری کلاس بصورت حضوری یا آنلاین

امکان نحوه برگزاری کلاس بصورت حضوری یا آنلاین وجود دارد د. ادامه

شفافیت قیمت و تضمین پایین ترین قیمت ها

پایین ترین قیمت کلاس های اساتید در مدرس خوب است کلیه قیمت ها پیش از ثبت درخواست ب صورت شفاف برای شاگردان بیان می گردد . ادامه

اساتید مجرب

مجموعه ای از معلم های رسمی آموزش و پرورش ، معلم های مدارس غیر انتفاعی ، تیزهوشان و در مدرس خوب حضور دارند. ادامه

مدرسان مجرب ما

فاضله علی پور

مدرس اول دبستان

زینب جماعتی

مدرس کلاس اول

خانم علی زاده

مدرس اول دبستان

محمد حسینی

مدرس سوادآموزی

سیما مطلبی

مدرس اول دبستان و سوادآموزی

میترا زحمت کش

مدرس پیش دبستانی و کلاس اول

خانم آبرومندی

مدرس پیش دبستانی واول دبستان

خانم حور فر

مدرس اول دبستان و سوادآموزی

سعیده ذاکری

مدرس اول دبستان

راهله انتظامی

مدرس کلاس اول

محسن محمدی

مدرس سوادآموزی

هانیه سراج

مدرس اول دبستان

هانیه حسینی

مدرس اول دبستان

فاطمه ملک

مدرس کلاس اول و سوادآموزی

حدیث بخششی

مدرس اول دبستان

محبوبه امیر احمدی

مدرس اول دبستان

مطالب جدید

هزینه تدریس خصوصی کلاس اول

هزینه تدریس خصوصی اول

سوال های بسیاری از هزینه تدریس خصوصی مقطع ابتدایی پرسیده می شود. خیلی از خانواده ها با سختی مطالب و روش جدید مقطع ابتدایی تا حدودی آشنایی دارند.

متن کامل
تدریس خصوصی سوادآموزی در تهران

تدریس خصوصی سوادآموزی

آموزش دوره ی خصوصی نهضت سواد آموزی شامل دوره های مقدماتی ، تکمیلی و پایانی به صورت تضمینی توسط دبیران مجرب خانم و آقا ویژه گروه سنی ۷ الی ۸۵ سال آقا و خانم در کلیه مناطق تهران.

متن کامل
مقالات اول دبستان

مقالات آموزشی اول دبستان

كارل راجرز يكي از محققان مسايل آموزشي معتقد است : معلم بايد كودك را بپذيرد ، هر چند كه نمي تواند رفتار او را بپذيرد . تغيير رفتار ، يكي از تدابير حاصل از يافته هاي علم روانشناسي

متن کامل
نحوه انتخاب معلم کلاس اول دبستان

نحوه انتخاب معلم کلاس اول

از آنجا که بخش قابل توجهی از ساختار روانی و شخصیت فردی و اجتماعی انسان، در کلاس اول ابتدایی شکل می گیرد. باید در انتخاب آموزگاران پایه اول، حساسیت و دقت بیشتری به خرج داده شود

متن کامل