تدریس خصوصی اول دبستان

تدریس خصوصی اول دبستان توسط دبیران رسمی آموزش و پرورش، با کمترین هزینه بهترین معلم خصوصی را به منزل شما میفرستیم

براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجوگر پیشرفته



تدریس خصوصی اول ابتدایی

تدریس خصوصی اول ابتدایی


مدرس خوب                                                                                   

 تخصصی ترین مرکز تدریس خصوصی اول دبستان 

 

با کادری مجرب از                                                                                                                                             

دبیران گزینش شده از بین صدها معلم اول دبستان     



 شهریه مناسب و کیفیت عالی با روش های نوین تدریس

 
 

12 سال سابقه درخشان در پایه اول دبستان                                 


        کلیه دروس اول دبستان - کلیه مناطق تهران                          

http://rozup.ir/view/2903063/aval%20baner.jpg


برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان تماس بگیرید (روی شماره کلیک کنید)

شعبه شرق 

     77198037            

شعبه غرب        شعبه شمال

46049232             26302905

شماره همراه: 09127637414

آخرین ارسال های انجمن

آموزش نشانه  ت

 

 

http://rozup.ir/view/2872047/eeb6376c64f5930f140bf922768df361.jpg

 

 

http://rozup.ir/view/2872046/44434343.jpg

 

 

 

دانلود روش تدریس نشانه ت

 

 

 

شعر نشانه تـ ت



کی گفته من ب هستم؟


فقط شبیه‌ش هستم


تــ غیر آخرم من


دوست ت آخرم من


ما هر دو یک صداییم


رفیق با وفاییم


به جز آخر هر کجا


شنیده‌ای این صدا


جای منم همون جاست


شکل من اون جا پیداست


دستم رو خط درازه


شکلم قشنگ و نازه


نقطه دارم بالا سر


دو تا دارم چه بهتر


دوستم ت آخره


با همه کس یاوره


آخر میاد همیشه


به غیر این نمی‌شه


حالا من و شناختی؟


کدوم نشونه هستم؟


ت هستم و ت هستم

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 215
:: ارسال شده در: فارسی , نحوه تدریس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [پنجشنبه 14 تير 1397 ] [ 11:22]
تاریخ

آموزش نشانه ط

 

http://rozup.ir/view/2871074/IMG_1461.jpg

 

 

 

http://rozup.ir/view/2871147/45%D8%A843456.pngتصویر مرتبط    طوطی                                          حیاط                    

 

اعضای شهرک الفبا کم کم داشتند برای جشن الفبا آماده می‌شدند.مهمانها از دور و نزدیک دعوت می‌شدند تا خودشونو برای جشن آماده کنند. فقط سه خونه‌ی دیگه تو شهرک مونده بود که پربشه و جشن الفبا گرفته بشه. نشانه‌ای که امروز میخواست به شهرک بیاد رو قبلا صداشو شنیدین در واقع این نشانه می‌آمد که کمک حال نشانه تـ غیر آخر ت آخر باشه اما با یک شکل و نشانه دیگر بود. این نشانه فقط صداش مثل ت بود و برخلاف نشانه‌ی تـ  ت که دو برادر بودند این نشانه در هر قسمت کلمه که می‌آمد به یک شکل می‌آمد وهیچ برادری نداشت. یعنی چه در اول چه در وسط و چه در آخر به یک شکل بود. این نشانه یک دسته داشت که همیشه با او بود و تقریبا شکل ظاهری او مثل یک تیشه بود. این نشانه بجز صدای ت اسم هم داشت. بله این نشانه در شهرک الفبا به این شکل ط وارد شد.که اسمش طا و صداش ت است.

این نشانه با قطار وارد شهرک الفبا شد

و یک صندوق طلا سوغات برای اعضای شهرک با خودش آورده بود. اولین کاری که کرد مسابقه‌ی طناب کشی را در شهرک بین اعضا به راه انداخت در دست اعضا تشویق کننده یک قوطی داد تا با زدن ضربه روی قوطی‌ها نشانه‌هایی که مسابقه‌ی طناب کشی می‌کنند را تشویق کنند. و همه از ورود این نشانه خیلی خوشحال شدند، چون باعث شادی و نشاط آنها شده بود. خانه‌ی این نشانه کنار خانه‌ی ضاد بود. کلماتی که این نشانه درست می‌کرد مثل: خاطره، وطن، طوطی، خیّاط، فاطمه، حیاط، طاووس و……

آقای طا به شهرک الفبا خوش آمدید.

شعر نشانه ط:

 

سپس شعری را می خوانیم

بچّه ها من(طا) هستم

با(تـ ت)هم صدا هستم

یک شکل دارم بچّه ها

می آیم در همه جا

در هر کجا بیایم

با همین شکل می آیم

در سر نقطه ندارم

کشیده نیست صدایم

من هستم وسط سطل

در خط و طوطی و طبل

بعد از این شعر بچه ها به وسیله ی بازی مانند قطار بازی نشانه را وارد جدول نشانه ها می کنند  .

 

http://rozup.ir/view/2871073/6dvm88.gif


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 371
:: ارسال شده در: فارسی , نحوه تدریس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [چهارشنبه 13 تير 1397 ] [ 11:10]
تاریخ

فعالیت های سایت معلم اول :

 

1. تخصصی ترین مرکز تدریس خصوصی اول دبستان در تهران با کادری مجرب از دبیران

گزینش شده از بین صدها معلم اول دبستان

2. نحوه تدریس نشانه های اول دبستان : مجموعه ای از آموزش های فردی و گروهی

مربوط به نشانه های پایه ی اول دبستان می باشد که ما آن را به صورت رایگان برای

شما والدین گرامی جهت دانلود قرار داده ایم .

3. تکلیف نشانه های فارسی مجموعه ای از کاربرگ ها و تکالیف مربوط به

نشانه های پایه ی اول دبستان


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 188


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [سه شنبه 12 تير 1397 ] [ 14:2]
تاریخ

 

  آموزش نشانه ض http://rozup.ir/view/2869998/0000009959.jpg

 


http://rozup.ir/view/2870000/photo_2019-03-14_10-18-44.jpg

 

 

 

آموزش نشانه  ض

یک روز دو برادر کوچکتر صاد که از لحاظ ظاهری خیلی شبیه برادراشون یعنی صاد بودند برای تفریح رفته بودند لب دریا با ماسه‌های ساحل بازی کردند و دست و صورتشون کثیف شد مجبور شدن با آب دریا دست وصورت شونو شستند. رفتن خونه و چون خسته بودند اون شب به خواب عمیقی فرو رفتند. صبح که بیدار شدند، متوجه شدند که خروسک گرفتن و صداشون تغییر کرده بود و نفری یک لکه‌ی سیاه روی سرشون گذاشته شد. دلیلش این بود که آب دریا آلوده بوده این دو برادر بخاطر شستن دست و صورتشون با آب دریا مریض شدند. این صدا و شکل برای همیشه با آنها موندگار شد. صدای این دو برادر شده بود مثل ز و ذال همه فکر می‌کردن که ز هستند، اما هیچ شباهتی با ز و ذال نداشتند. اسم این دوبرادر یعنی ضـ ض را تو شهرک الفبا گذاشتند ضاد 

و یک نشانه‌ی دیگه به نام ضاد به شهرک الفبا وارد شدند. اسمش ضاد صداش ز که کلماتی مثل : رضا، وضو، مریض، بعضی، ریاضی، حوض و……را با این نشانه میشه، نوشت. شما عزیزان باید موقع نوشتن کلمات دقت کنید که چه کلماتی را باید با ضاد بنویسید.

آموزش نشانه  ضـ ض باشعر

 

 

نتیجه تصویری برای کتاب ریاضی کارتونی

 

                             http://rozup.ir/view/2869999/23206208456.jpg

 

 

          

ریاضی                                                                   حوض      

 

 

ضـ غير آخر                                                      ض آخر

ما هستيم دو برادر

غير آخر و آخر

با(ز-ذ)همصدا هستيم

ازآن ها جدا هستيم

دو شكل داريم بچّه ها

كشيده است اين صدا

نشسته ايم در قاضي

آمده ايم  در  رياضي

 

 

 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 1017
:: ارسال شده در: فارسی , نحوه تدریس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [دوشنبه 11 تير 1397 ] [ 12:28]
تاریخ

نتیجه تصویری برای نشانه ذ

 

آموزش نشانه ذ

 ز در یک سفر، فهمیده بود که یک صدا شبیه صدای خودش وجود دارد. خیلی مشتاق شده بود که این نشانه را از نزدیک ببینه. شنیده بود که صداش شبیه صدای ز است اما اسمش و شکلش با خودش فرق داره. وقتی رسید به در خونه‌ی خانم ذ زنگ زد، در که باز شد با دیدن خانم ذ یک لحظه فکر کرد که د تنها تو شهرک الفبا است اما وقتی صداشو شنید و نقطه‌ی بالای سرش را دید، فهمید که د نیست. وقتی با هم صحبت کردن، دیدند صداهاشون واقعا شبیه هم است. باهم دوست شدند و قرار شد که به دعوت ز خانم ذ به شهرک الفبا بیاد تا اهالی شهرک الفبا نیز با این نشانه آشنا شوند. بلآخره خانم ذ بعد از چند ماه به شهرک الفبا آمد، اما با صدای ز و اسم ذال .

کلماتی مثل لذیذ، دلپذیر، لذت، ذرت، آذر، غذا، ذره بین.کلماتی هستند که با ذال نوشته می‌شوند. جایگاه و خانه‌ی ذال تو شهرک الفبا بین د و ر بود و فقط کلمات بخصوص و محدودی با این نشانه ساخته شد. و یکی دیگر از نشانه‌ها به شهرک الفبا راه یافت. شما بچه‌های گل باید کاملا حواستون جمع باشه تا موقع نوشتن کلمات این دو نشانه را اشتباه نگیرید و املای درست کلماتی که با این دو نشانه که صداشون یکی است را بدون اشتباه بنویسید.

آموزش نشانه ذ باشعر

 

 


         

                                     

ذرّت


                             ذ

چه شکل خوبی دارم                           چه رنگ و رویی دارم

با ز هم صدا هستم                            از ان جدا هستم

شکل من هست خمیده                      صدایم است کشیده

من ذالم و من ذالم                             کمری شکسته دارم

شکل من هست مثل دال                   در پیشانی دارم خال

این خال همان نقطه است                   روی سرم خفته است

امده ایم در لذّت                              در لذیذ و در ذرّت 

 

كلمات( ذ )

مي گذاشت -آذربايجان-بذر- آش نذري- ذرت -دلپذير گذشته آذر

 

  اذان لذّت گذاشت-لذيذ-ذره بين

 

 

 

 

http://rozup.ir/view/2868284/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1%20%D8%B0%D8%A7%D9%84.jpg

 


 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 315
:: ارسال شده در: فارسی , نحوه تدریس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [جمعه 08 تير 1397 ] [ 11:15]
تاریخ

آموزش نشانه س

 

نتیجه تصویری برای سنگ کارتونی            نتیجه تصویری برای خرس کارتونی

 

 

      سنگ                                                                     خرس

   

داستان س و سنگ پشت


س حوصله‌اش سر رفته بود. دلش می‌خواست بازی کند. از خانه رفت بیرون.

دوید و دوید تا به سر کوه رسید. سر کوه، یک سنگ پشت را دید.


س به سنگ پشت گفت: “آهای سنگ پشت! می آیی بازی کنیم؟”


سنگ پشت گفت: “چه بازی؟…، س گفت:” بازی گردو … شکست”!


سنگ پشت قبول کرد. بازی شروع شد س گفت: ” گردو”


سنگ پشت گفت :”شکستم… زدم دندانت را شکستم”.


س داد زد: ” آی دندانم… وای دندانم!”


سنگ پشت هول شد. گفت:” تو خودت گفتی بازی کنیم “!


س گفت:” اما تو دندان من را شکستی!”


سنگ پشت گفت: “حالا گریه نکن. من خودم می‌برمت دکتر.


بپر روی سنگم بشین تا برویم.”


س نشست روی سنگ پشت . سه سال و سه ماه و سه هفته

و سه ساعت طول کشید تا به دکتر رسیدند. آن موقع س یک

دندان دیگر در آورد. خندید و گفت:”برگردیم. دیگه دکتر نمی خواهم.”

 

آموزش نشانه ی ﺳ ، س باشعر

 

 

   غیرآخر، س  آخر

سبد سبد گل یاس

بچه های زرنگ کلاس

نگاه کنید ﺳ ، س هستم

من س آخر هستم

همیشه آخر هستم

دوستم   غیر آخر

هیچ وقت نمیاد آخر

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 2

:: بازدید : 217
:: ارسال شده در: فارسی , نحوه تدریس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [شنبه 02 تير 1397 ] [ 11:39]
تاریخ

آموزش نشانه م

 

    http://rozup.ir/view/2937097/947984561-taknaz-ir.jpg    http://rozup.ir/view/2937096/4243324.jpg

 

            مادر                                                   بادام

 

 

م مامانی


م زیر درخت نشسته بود و بافتنی می‌بافت. كلاغی از راه رسید. روی شاخه‌ی

درخت نشست و پرسید: “توی این هوای گرم، چرا بافتنی می‌بافی”؟


م لبخند زد و گفت: “بالآخره كه هوا سر می‌شود!”


كلاغ گفت:” وا… چه حرفها! و پرید و رفت”. 


م باز هم بافت و بافت. سیبی از شاخه‌ی درخت كنده شد، افتاد

 

روی دامن م و پرسید: “توی این هوای گرم،كی لباس بافتنی می پوشد؟”


م لبخند زد و گفت: “بالآخره یكی پیدا می‌شود كه بپوشد!”


سیب لپ‌های تپلش را باد كرد و گفت: “چه چیزها! و قل خورد و رفت”.


م باز هم بافت و بافت. باد از راه رسید. توی گوش م پیچید و گفت :

” به به … چه قدر قشنگ می‌بافی ! خسته نباشی!برای كی می‌بافی؟”


م لپ‌هایش قرمز شد. سرش را پایین انداخت و گفت:” برای م كوچولو،

آخه من دارم مامان می‌شوم!” 


ژاكت كوچكی را كه بافته بود توی دست‌های باد گذاشت.

باد هوهو هاها خندید و گفت:” مباركه… مبارك!”

 

شهر نشانه م

 

تدریس نشانه " م "

اسمت چیه؟ چی هستی؟                                  کدوم نشانه هستی؟

چرا این شکلی هستی؟                                     کمر خمیده هستی؟

م م م م هستم                                                من " م " آخر هستم

آخر اسم پرچم                                                 بدون غم نشستم

در شهرک الفبا                                                 دو شکل زیبا هستم

من " مـ " غیر آخر هستم                                   اول وسط نشستم

مادر می آید با سام                                         در دستش دارد بادام

 


 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 2

:: بازدید : 247
:: ارسال شده در: فارسی , نحوه تدریس نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [شنبه 02 تير 1397 ] [ 11:25]
تاریخ

روش های نوین تدریس سوادآموزان

 

یک آموزشیار باید با انواع روشهای تدریس آشنا باشد وبداند در کدام موقعیت آموزشی از کدام روش تدریس استفاده کند تا بیشترین تاثیر را در سواد آموز داشته باشد . این روشها باید بر اساس هدفها ی درس   علائق وتجارب فراگیران انتخاب گردد   آشنا نبودن به روشهای یاد دهی یادگیری وانجام صحیح آن در کلاس درس یکی از مشکلاتی است که ممکن است در حین تدریس آموزشیار را دچار سردرگمی کند استفاده از روشهای تدریس فعال وهمگام ساختن سواد آموز با آموزشیار در امر تدریس در جذب ونگهداری سواد آموز موثر است این مقاله آشنایی با روشهای یادگیری مشارکتی است که با توجه به اظهارات وتجربیات آموزشیاران بیشترین کاربرد وتاثیر را در کلاسهای سواد اموزی دارد هدف این مقاله آشنای بیشتر با اجرای این روشها برای آموزشیاران می باشد  .

1-  
روش پرسش وپاسخ

در این روش که در اکثر کلاسهای سواد اموزی به عنوان یکی از روشهای یاد دهی یادگیری مشارکتی استفاده می شود آموزشیار با طرح سوال مخاطبین خود را به تفکر درباره مفهومی جدید یا بیان مطلبی  تشویق می کند در این روش فراگیر تلاش می کند تا با کوشش های ذهنی خود از سمت مجهول به معلوم حرکت کند وظیفه آموزشیار این است که با سوالهای برنامه ریزی شده فعالیت ذهنی سواد آموز را در مسیر مطالب ومفاهیم جدید قرار دهد وآنها را هدایت کند این روش برای مرور مطالبی که فراگیران قبلا آموخته باشند ،یا ارزشیابی آموزشیار از میزان درک سواد آموزان وپرورش قدرت تفکر آنان بسیار موثر می باشد

طرح سوال از نکات کلیدی درس در کلاس وپاسخ به آنها توسط فراگیران سبب می شود که آنها نکات اصلی را زودتر فرا گرفته  وبه خاطر بسپارند

آنچه در این روش آموزشیار باید به آن توجه داشته باشد این است که طرح سوال باید با توجه به زمینه های علمی فراگیران واقعیت های روز ، نیازها و دید گاه های بومی به گونه ای طراحی گردد که باعث ایجاد انگیزه در سواد آموز شود

-2 
روش بحث گروهی

روش بحث گروهی وپرسش وپاسخ از روشهای هستند که بنا به اظهارات اکثر آموزشیاران مراکز یادگیری محلی  به عنوان بهترین  رو شهای تدریس مشارکتی می توان در کلاسهای در سواد آموزی  به خصوص گروههای پیگیر از آنها استفاده کرد

در این روش فراگیران ومخاطبان نسبت به موضوعی خاص که از سوی آموزشیار مطرح گردیده ومورد علاقه آنان است بحث وگفت وگو می شود در این روش آموزشیار می تواند ازبین مخاطبان خود وبنا به شناخت وتوانائییهای سواد اموزان خود از موضوع مطرح شده یک نفر را به عنوان رهبر گروه برای هدایت گروه انتخاب نماید آموزشیار در این روش فقط زمانی صحبت می کند که بحث از مسیر اصلی خود خارج شود آموزشیار باید به سواد اموز اجازه دهد تا دیده ها ،شنیده ها وتجربیات خود را  از موضوع مطرح شده برای گروه به طور کامل بیان کند ودر پایان با جمع بندی نظرات اصلی به ارزشیابی از کار خود بپردازند  در روش بحث گروهی افراد به صورت دایره می نشینند  تا علاوه بر ارتباط کلامی ارتباط دیداری به صورت مستقیم نیز داشته باشند

 

1-  
یادگیری از طریق  همیاری

در روش یادگیری از طریق همیاری باید به موارد زیر توجه داشت

  1-
در این روش ابتدا باید گروها که تشکیل شده از افراد با توانائیهای واطلاعات گوناگون هستند شکل بگیرد تفاوت افراد در گروه باعث یادگیری بیشتر می شود

2-
در مرحله دوم مطالب درسی ومطالبی که نیاز به توضیح دارد  از سوی آموزشیار ارائه می گردد

3-
در در این مرحله به گروهها اجازه داده می شود تا به فعالیتهایی که از سوی آموزشیار در اختیار آنان قرار داده شده تمرین کنند آموزشیار نیز با حضور در گروهها به راهنمایی آنان می پردازد

4-
درمرحله بعد کار گروهها توسط اعضای گروههای دیگر مورد نقد وبررسی قرار می گیرد

5 –
در آخرین مرحله که مرحله ارزشیابی است  کار گروهها مورد ارزشیابی قرار می گیرد  حتی اموزشیار می تواند از گروهها بخواهد که کار خود را مورد ارزشیابی قرار دهند .

 

2-  
روش بارش مغزی

دراین روش آموزشیار با طرح سوال یا مسئله به همه مخاطبان خود در کلاس اجازه تفکر داده وتا پایان کار کسی حق صحبت وگفت گو به منظور تبادل اطلاعات را ندارد در این روش آموزشیار باید از همه سواد آموزان بخواهد تا نظرات خود را اعلام کنند . چون وقتی تعداد جوابها بیشتر باشد انتخاب نظرات درست  وپیشنهادهایی با کیفیت بالا بیشتر  است در این روش اعضا با شنیدن نظرات دیگر همکلاسی های خود می توانند نظرات اولیه خود را تغییر ونظرات بهتر خود را اعلام کنند

آموزشیار در این روش نقش مهمی دارد او بدون اینکه مطلبی را تائید یا تکذیب کند به جمع آوری عقاید ونظرات می پردازد


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 2

:: بازدید : 203
:: ارسال شده در: فارسی , سوادآموزی ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [پنجشنبه 31 خرداد 1397 ] [ 14:3]
تاریخ

 

برای مشاهده آنلاین و دانلود ویدیو روی لینک زیر کلیک کنید



 

 


 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 2

:: بازدید : 202
:: ارسال شده در: فارسی , سوادآموزی ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [پنجشنبه 31 خرداد 1397 ] [ 13:50]
تاریخ

 

تکلیف نشانه ز:

 

در این مطلب کاربرگ و تکلیف نشانه ز به صورت رایگان جهت دانلود قرار داده شده است

 

 دانش آموزان می توانند کلمات وجملات بسیاری را با نشانه ز بخوانند وبنویسند.


http://rozup.ir/view/2759679/%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%B2.jpg

 

 

 

 

 


 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 2

:: بازدید : 414
:: ارسال شده در: فارسی , تکالیف نشانه های فارسی اول ,

نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [چهارشنبه 09 خرداد 1397 ] [ 12:53]
تاریخ
آخرین مطالب ارسالی
تدریس خصوصی اول دبستان تاریخ : چهارشنبه 26 دی 1397
درباره ما تاریخ : پنجشنبه 12 دی 1398
طرح درس نشانه های فارسی اول دبستان تاریخ : جمعه 29 شهریور 1398
تکلیف نشانه های فارسی تاریخ : یکشنبه 28 بهمن 1397
داستان های شهرک الفبا تاریخ : شنبه 27 بهمن 1397
نحوه تدریس نشانه های اول دبستان تاریخ : شنبه 27 بهمن 1397
نقاشی و رنگ آمیزی نشانه های اول دبستان تاریخ : جمعه 26 بهمن 1397
آموزش نشانه چ اول دبستان تاریخ : جمعه 26 بهمن 1397
کتاب کار ریاضی اول دبستان تاریخ : سه شنبه 23 بهمن 1397
آموزش نشانه ص تاریخ : دوشنبه 22 بهمن 1397
آموزش نشانه غ تاریخ : دوشنبه 22 بهمن 1397
تکلیف هفتگی اول دبستان تاریخ : سه شنبه 02 بهمن 1397
کانال تلگرام اول دبستان تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
آموزش نشانه گ تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
کاربرگ فارسی اول دبستان تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
اختلالات یادگیری در املا تاریخ : دوشنبه 01 بهمن 1397
پیک نشانه و تاریخ : چهارشنبه 19 دی 1397
پیک نشانه ت تاریخ : چهارشنبه 19 دی 1397
تکلیف نشانه ی تاریخ : دوشنبه 10 دی 1397
تکلیف نشانه ی خوا تاریخ : دوشنبه 10 دی 1397
آموزش نشانه خ تاریخ : دوشنبه 03 دی 1397
آموزش نشانه ف تاریخ : چهارشنبه 07 آذر 1397
تکلیف نشانه د تاریخ : دوشنبه 16 مهر 1397
پیک نشانه د تاریخ : سه شنبه 16 مرداد 1397
پیک تابستانه اول دبستان تاریخ : شنبه 13 مرداد 1397
آموزش نشانه ز تاریخ : شنبه 23 تیر 1397
دیکته نشانه غ کلاس اول دبستان تاریخ : شنبه 23 تیر 1397
آموزش نشانه ر تاریخ : جمعه 22 تیر 1397
کتاب راهنمای سوادآموزی تاریخ : سه شنبه 19 تیر 1397
آموزش نشانه ی ﺳ ، س تاریخ : دوشنبه 18 تیر 1397
صفحات سایت
Search Engine Submission - AddMe
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 235
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 936
باردید دیروز باردید دیروز : 214
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 25
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 27
بازدید هفته بازدید هفته : 1,150
بازدید ماه بازدید ماه : 1,443
بازدید سال بازدید سال : 83,750
بازدید کلی بازدید کلی : 277,784

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.204.229.70
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir

نایت اسکین